  • Data: 2009-11-16 11:38:22
    Temat: Re: Moja stara kawa
    Od: Michał V-R <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Michał, nie łam się więcej - bierz XX'a. Pilot Power'y spokojnie na
    > nim zamykam :) Moja żona jako pasażerka go uwielbia a latanie z
    > supersportami wcale nie jest trudne. Szczerze, to na razie nie
    > znalazłem lepszego motocykla.
    Wiem, jezdzilem juz XXem i bylem pod wrazeniem, napewno jest lzejszy od
    mojego i tez tak wygodny jak kawa, ale juz silnik nowej generacji, ja
    bede chcial brac XXa juz na wtrysku, bo podobno te pierwsze modele na
    gazniku mialy jakies wady. Chce przeznaczyc na to ok 18 tys.
    Tylko ten dual sysytem mi sie nie podoba.

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy