    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 4 Jan 2019 08:52:33 -0800 (PST)
    <8...@g...com>
    <b...@t...no1>
    <d...@g...com>
    <q0ja6r$qub$2@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <q0jevm$qub$3@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    Subject: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 01:01:22 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Porządnie opracowane, profesjonalne wykresy/rysunki/tabele, wzory matematyczne da
    się czytać "rzutem oka", aż tu nagle taki GNIOT z rysunkami na poziomie przedszkola.
    Ale zostawmy rysunki, bo nie to jest najważniejsze. W różnych dziedzinach nauki mogą
    być przyjęte różne modele i wnioski mogą być różne wobec tego co jakiś autor kiedyś
    napisał. Nie mniej jednak nie mogą negować tego co zostało udowodnione w sposób
    empiryczny, porządnie wyjaśnione teoretycznie i opisane matematycznie. Autor "na
    dzień dobry" zanegował teorię względności i dalej brnie w swoje urojenia. Nieważne,
    że bez poprawek relatywistycznych GPS by nie działał. Nieważne że E=mc^2 w/g autora
    to bzdura, a tymczasem elektrownie i bomby jądrowe i Słońce działają. Te fakty do
    autora nie docierają. Dziwi mnie jednak JAKIM CUDEM TEN GNIOT PRZESZEDŁ PRZEZ
    RECENZJĘ?!

    Mnie najbardziej nurtuje to, że autor tego artykułu nie wie, jak się nazywa w języku
    angielskim jego macierzysta uczelnia. Nie ma czegoś takiego jak "Polytechnic
    University Krakow, Poland", jest "Cracow University of Technology". Nie wiem, czy to
    gorzej świadczy o autorze, czy o czasopiśmie.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski