eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Data: 2010-09-24 10:34:52
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    >W dniu 2010-09-24 10:20, Agent pisze:
    >> Wszystko by sie zgadzało ale tylko teoretycznie czyli jakby się
    >> dało
    >> zrobić przekładnię (CVT?) która zawsze utrzymuje obroty silnika
    >> tak aby
    >> dostarczał pełną moc. Wtedy nie byłoby żadnej róznicy czy silnik
    >> ma 80
    >> czy 200 Nm.

    Ale zawsze nie potrzeba pelnej mocy :-)
    A wtedy dojdzie "automat lag" ..

    >> Praktyka jednak pokazuje ze kierowcy niechętnie korzystają z
    >> obrotów 4.5-6 tys a więc nie wykorzystują max mocy silnika
    >> benzynowego i
    >> dlatego to ucucie braku mocy.
    >
    > Dlatego tacy kierowcy powinni mieć automatyczną skrzynię biegów.
    > Posiada same zalety - u znakomitej większości użytkowników kończy
    > się to mniejszym zużyciem paliwa i wyższymi osiągami samochodu
    > (wbrew powtarzanym, obiegowym opiniom).

    No nie wiem, nie wiem - masz jakies dwa autka do porownania ?
    Jakos tak wyrobilem sobie opinie ze automat musi wiecej spalic, ale
    to raczej byly automaty starszej daty, DSG moze zmienic opinie.

    Do czasu zuzycia sprzegla :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: