    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment dokręcania śrub w kołach
    Date: Thu, 21 Feb 2019 11:28:19 +0100

    > "viktorius" q4j2is$bqp$1$v...@n...chmurka.net

    > Niektórzy w takich sytuacjach ,,pocieszają'' -- ,,niejeden zginął
    > w wypadku samochodowym, lub choćby został kalką na resztę życia''...
    >
    > Głupie błędy czasami mają makabryczne skutki...
    > IMO znajomy POWINIEN był WYRAŹNIE zaznaczyć, że
    > to klucz funtometryczny...

    "Widziały gały co brały"
    To był tak dawno, ze nie będę roztrząsać, czy mówił, czy nie. Moja
    wtopa, mój czas, moje pieniądze. Przynajmniej wtedy nauczyłem się
    rozkręcać silnik, albo co ważniejsze, składać go tak, żeby nic nie
    zostało w pudełku :)

    > -=-
    >
    > Mandat to nie zmarnowany silnik, ale aby nieco rozładować
    > (niewiele więcej można teraz uczynić) smutną atmosferę...
    >
    > Kiedyś jechałem samochodem po Warszawie z szybkością
    > (jak mniemałem) stosowną... Ale licznik był w milach...
    > Dziwiłem się jednak marudzeniem ;) otoczenia...

    IMO właściciel samochodu przy przekazywaniu Tobie kluczyków POWINIEN był
    WYRAŹNIE poinformować o liczniku milometrycznym ;)
    Gorzej, jak sam jesteś właścicielem i zapomniałeś tego sobie powiedzieć
    przed jazdą :P

    --
    viktorius