  • Data: 2010-05-22 08:32:31
    Temat: Re: Montaż uchwytu satelity na o cieży okna
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    slawek7 wrote:

    > trafiłem kiedys na jakąś
    > pustke.
    Jeżeli to jest blok z wielkiej płyty to możesz na stalowych próbować...
    choć uważam, że powieszenie na tym anteny ~60cm to przesada.
    Spokojnie wystarczą takie kołki:
    http://sylwester.netidea.com.pl/index.php?a=opis&k=4
    7&id=118
    i taki uchwyt:
    http://www.dipol.com.pl/uchwyt_antenowy_tv-sat_us-38
    x400_malowany_E8734M.htm
    bez żadnego dystansu - blacha "siądzie" na elewacji i trzyma
    wystarczająco mocno - oczywiście nie należy dokręcać tak, żeby wgniotło
    w styropian (ale raczej ukręcisz wkręt nim to się stanie).

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%82ek_rozporowy

    > Jeszcze coś, jaki jest kąt patrzenia anteny w niebo? Na przeciw okien
    > mam inny budynek i nie wiem, czy on może zasłonić czy nie?

    Tutaj już trudno być prorokiem - podaj usytuowanie ściany względem
    kierunków geograficznych, odległość do tego budynku i jego wysokość
    (twoja to drugie piętro) - to może ktoś obliczy.
    albo:
    1 Zobacz jak są ustawione anteny w pobliżu.
    2 Sprawdź, ustawiając antenę w otwartym oknie.

    Mirek.