    From: slawek7 <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Montaż uchwytu satelity na o cieży okna
    Date: Sat, 22 May 2010 07:26:16 -0700 (PDT)

    Dzisiaj się dowiedziałem ze w firmach jak montują anteny stosują
    właśnie takie kołki jak pokazałes Mirek. Ale mam jeszcze takie
    pytania. Zamontuje ten hak pod oknem, ale ile ma być ten prosty
    kawałek ustalający odległośc anteny od okna? i jak nisko. Ptam,
    ponieważ jak zamontuję to nie chcę aby się okazało ze nie sięgnę
    zamocować antenę?
    A jakiej średnicy kołek? ten na zdjeciu ma 12mm, ale czy może być
    10mm? Bo spotkałem takie Fischera FUR 10/200. wiekszych nie mieli. I
    na ile do ściany on ma wejść? Ocieplenie ma 10cm.