    From: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Montaż uchwytu satelity na o cieży okna
    Date: Sun, 23 May 2010 00:23:07 +0200

    On Fri, 21 May 2010, slawek7 wrote:
    | Na przeciw okien mam inny budynek i nie wiem, czy on może
    | zasłonić czy nie?

    Zacznij o tego, bo moze nie warto sie bawic.

    Idz do administracji, bo moga Ci bezwzglednie zabronic.
    Jezeli nie zabronia, zaplac fachowcowi, niech Ci zainstaluje.
    Chociaz to tez nie jest gwaracja, ze bedzie OK (patrz ps).

    Wiesz, z antena to nie ma zartow, sa duze wiatry,
    to i z 80 cm strach. Zbijesz czlowieka, uszkodzisz
    mercedesa, strącisz tuptusia ...

    Mozesz tez pobawic sie z 45 cm:
    http://www.hollex.pl/anteny-satelitarne/aluminiowe/
    973-zestaw-digidish45-bezowa-lnb-single

    Powinno dzialac na HB i Astra 19.2

    Ja na 35 cm mialem calkiem sensowny odbior HB:
    http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/test/4ant
    eny.gif

    Teraz na 35cm nagrywam BBC Radio, na Astrze 2 (28E).

    Pzdr.J.P.
    ps
    Dykteryjka sprzed 20 lat:
    =========================
    kupilem u predkiego zestaw, od razu wzialem instalatora
    zestaw nieduzy, antena 1.2m, polarmont, waga ~50 kg

    fachowiec mial fajna wiertatke, w 20min zalatwil sprawe

    pytam: nie spadnie toto
    on: panie ja to pol warszawy zinstalowalem, zadna nie
    spadla

    wszedl na stojak (5 pietro) i podskoczyl

    w dwa miesiace pozniej, przyjezdzam z urlopu, patrze
    a konstrukcja kiwa sie jak zlamany ząb - pianobeton

    oczywiscie sam musialem zrobic to solidnie - na przelot

    jp