  • Data: 2009-01-01 15:45:33
    Temat: Re: Motorola V8 Czy to mozliwe
    Od: "rmms" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "alan_transceiver" <f...@i...x> napisał w wiadomości
    news:gjica0$3h3$1@news3.onet...

    > Oj krzywdzą operatorzy telefony swoim softem... Swoją drogą, jeśli mam
    > telefon od operatora, na gwarancji, to jak pójdę do serwisu, to wgrają mi
    > bezpłatnie czysty soft producenta?

    Nie wiem dlaczego operatorzy sprzedaje telefony ze starym firmware, ale
    przypuszczam że jest to kwestia tego co zamówili, teraz mają w magazynie a
    zmiana softu to koszty. Producenci też nie są bez winy, bo często
    wypuszczają nowe modele, które nie są dopracowane, licząc na to, że w
    kolejnych wersjach poprawi się to i owo.

    Nie mam pojęcia jak postąpi serwis, bo nie miałem z nim do czynienia. Przy
    odrobinie chęci można zrobić to samodzielnie.