  • 1. Data: 2009-01-01 12:18:03
    Temat: Re: Motorola V8 Czy to mozliwe
    Od: alan_transceiver <f...@i...x>

    rmms pisze:
    > Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To zależy od firmware'u telefonu. W zakupionym telefonie miałem firmware
    > zmodyfikowany przez Ere, z nim nie można było czytać SMS'ów. Teraz mam
    > wgrany nowszy software T-Mobile, tj. R601_G_80.46.1BR, i z nim działają
    > klawisze dotykowe na zewnętrznym wyświetlaczu. Teraz można czytać / kasować
    > SMS'y, sprawdzić kto dzwonił itd. Dodatkowo nowy firmware jest znacznie
    > szybszy - telefon mniej się zamula, nie żeby wcale, ale mniej.

    Oj krzywdzą operatorzy telefony swoim softem... Swoją drogą, jeśli mam
    telefon od operatora, na gwarancji, to jak pójdę do serwisu, to wgrają
    mi bezpłatnie czysty soft producenta?

  • 2. Data: 2009-01-01 12:45:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    alan_transceiver napisał/a:

    > Oj krzywdzą operatorzy telefony swoim softem... Swoją drogą, jeśli mam
    > telefon od operatora, na gwarancji, to jak pójdę do serwisu, to wgrają
    > mi bezpłatnie czysty soft producenta?

    W Sony Ericsson jest tak, ze nawet sam możesz sobie zaktualizować soft.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-01-01 15:45:33
    Od: "rmms" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "alan_transceiver" <f...@i...x> napisał w wiadomości

    > Oj krzywdzą operatorzy telefony swoim softem... Swoją drogą, jeśli mam
    > telefon od operatora, na gwarancji, to jak pójdę do serwisu, to wgrają mi
    > bezpłatnie czysty soft producenta?

    Nie wiem dlaczego operatorzy sprzedaje telefony ze starym firmware, ale
    przypuszczam że jest to kwestia tego co zamówili, teraz mają w magazynie a
    zmiana softu to koszty. Producenci też nie są bez winy, bo często
    wypuszczają nowe modele, które nie są dopracowane, licząc na to, że w
    kolejnych wersjach poprawi się to i owo.

    Nie mam pojęcia jak postąpi serwis, bo nie miałem z nim do czynienia. Przy
    odrobinie chęci można zrobić to samodzielnie.

  • 4. Data: 2009-01-01 17:58:39
    Od: "Pablos_" <p...@g...com>

    > Oj krzywdzą operatorzy telefony swoim softem... Swoją drogą, jeśli mam
    > telefon od operatora, na gwarancji, to jak pójdę do serwisu, to wgrają
    > mi bezpłatnie czysty soft producenta?

    Nie powinno byc problemow. W razie jakby odmowili wystarczy powiedziec,
    ze soft czasem sie zawiesza i musisz resetowac telefon.

    | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |