  • Data: 2018-01-28 19:48:05
    Temat: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Masz wyidealizowane pojęcie o tym po co są reklamy i promocje.

    Na zdrowy rozum i logikę samo przyciągnięcie nowego klienta jest tylko
    wstępem do zarabiania pieniędzy. Sztuką i wartością byłoby trzymanie go
    jak najdłużej i pilnowanie żeby nie odchodzili do konkurencji.

    Ale... Zarobek firmy to to co zostanie po zapłaceniu podatku i tu
    wchodzą do gry te przebrzydłe marketingowce.
    Z reklamę, logotyp, licencję prawa do czegoś... można zapłacić każde
    pieniądze i wycenić to coś jak żywnie się podoba...
    Dlatego mamy ten debilny system w którym płaci się pracownikom za
    pozyskanie klienta i karuzela się kręci.

    Także twierdzenie że moje abonamenty pozwalają Tobie płacić mniej jest
    cokolwiek niedzisiejsze i niedorosłe ;-)

    Nawet zakładając że w cyferkach płacę więcej to jednak może się okazać
    że mój prywatny zysk jest w ten sposób większy.
    Bo to moja kalkulacja którą powinieneś uszanować :-)