    Date: Sat, 17 Dec 2022 10:12:12 +0100
    Subject: Re: Multimetr uniwersalny z automatycznym wyborem funkcji
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: tomotron <tomotron.malpa.o2.pl>

    > Podsumowując - dzięki za odpowiedź - zobaczę co fluke ma w swojej
    > ofercie. :)

    Ceny fluka są chore, sam jestem w posiadaniu kilku mierników fluka (87V,
    87III, 189,T150) i kilku-nastu innych, brymen, appa, benning, gossen
    metrawatt, metex, agilent i pewnie jeszcze kilku innych producentów.
    Każdy miernik jest na swój sposób indywidualny, więc doradzić jest ciężko.
    Mnogość funkcje pomiarowych, to nie wszystko, czego należy oczekiwać od
    miernika. Dla mnie liczy się funkcjonalność, szybkość pomiaru, muszę
    czuć jakość (przyjemnie wziąć w łapki) dla elektryki wyłącznie z
    kategorią catIV

    Według mnie cena-jakość dla brymena i takiego bym szukał, jak cena nie
    gra roli, gossen, agilent, fluke (kolejność przypadkowa)