  • Data: 2007-08-19 12:30:52
    Temat: Re: Multimo/Neta vs InternetDSL - co wybrać
    Od: "KvS" <a...@j...w.reply.to> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:fa7pav$71f$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Bohdan z adresu <t...@p...onet.pl> napociwszy(a) się,
    nastukał(a) w klawiaturę:

    > NIE jesteś w błędzie :-)
    > Dzieli nas okolo 70 km, ale te same routery nas obsługują.
    > I ja też widziałem widziałem różnice o których piszesz - Neo chodziło

    Te dalsze routery to może i są takie same, ale pierwszy router jest inny dla
    IDSL i inny dla Neostrady. Niekiedy zdarza się że router od Neostrady jest
    przeciążony bo zbyt dużo neostrad na nim wisi, więc w takim przypadku
    logiczne jest że IDSL będzie działał znacznie lepiej, bo w przypadku DSLi
    raczej nie dopuszczają do przeciążeń routerów, wiadomo jest to łącze
    skierowane głównie do firm, a Neostrada jako łącze dla end-usera jest
    traktowane z mniejszym priorytetem w przypadku gdy się coś przypycha... Tak
    to przynajmniej wg mnie wygląda. Zresztą wystarczy porównać wynik tracerouta
    z Neo i IDSLa jęśli obie usługi są podłączone do tej samej centrali.

    --
    p.
    KvS