  • Data: 2015-04-30 21:10:31
    Temat: Re: Multiplekser analogowy U-I
    Od: sword <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-30 15:00, Dariusz Dorochowicz wrote:
    > jeżeli dokładność na tranzystorach jest wystarczająca, to przy takim
    > ograniczeniu mocy trudno będzie o coś lepszego. Tylko musisz zapewnić
    > odpowiednie warunki pracy tych tranzystorów.

    Jeszcze kombinuję z rezystancją MOSFETa, jeśli chodzi o tryb prądowy
    to te parę ohmów nie robi mi różnicy bo ze źródła jestem w stanie
    wycisnąć prąc dla 1.2k. Natomiast przy trybie napięciowym będzie
    się liczył każdy ohm. Zastanawiam się czy położyć dwa tranzystory
    równolegle. Czy taka konfiguracja spowoduje obniżenie kanału do 1R?
    Jeszcze nie próbowałem takiego rozwiązania.

    --
    sword