  • 1. Data: 2012-08-17 23:17:56
    Temat: MyPhone
    Od: Smok Eustachy <s...@g...pl>

    Cze!
    Czy telefony tej marki (MyPhone) działają w sensie da się z nich
    dzwonić/odbierać rozmowy i słychać co się mówi?
    Psują sie jakoś specjalnie często?
    Szukam takiego z aparatem fotograficznym co najmniej 1.3mpixela
    najchętniej z radiem i mp3
    myPhone 8825TV VISION by się nadał ale nie rozsypie się?

  • 2. Data: 2012-08-18 14:41:39
    Temat: Re: MyPhone
    Od: "Paweł U." <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Smok Eustachy <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > najchętniej z radiem i mp3
    > myPhone 8825TV VISION by się nadał ale nie rozsypie się?

    Omijaj z daleka, bo myPhony to chińska tandeta udająca telefony. Nie mam od
    ręki opinii upatrzonego przez ciebie, ale dam przykład podobnego
    http://www.ceneo.pl/;0158684468-10.htm

    Paweł U.

  • 3. Data: 2012-08-18 16:09:59
    Od: krzak <m...@g...com>

    Zaglądałeś tu: <http://www.mgsm.pl/pl/katalog/myphone/8825tv/opinie
    /myPhone-8825TV.html>?

  • 4. Data: 2012-08-18 21:50:42
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    W dniu 18.08.2012 16:09, krzak pisze:
    > Zaglądałeś tu:<http://www.mgsm.pl/pl/katalog/myphone/8825tv/opi
    nie/myPhone-8825TV.html>?

    Nie ale kupiłem w sumie Nokie 113.

  • 5. Data: 2012-08-19 09:18:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Paweł U. wrote:

    > Omijaj z daleka, bo myPhony to chińska tandeta udająca telefony. Nie
    > mam od ręki opinii upatrzonego przez ciebie, ale dam przykład
    > podobnego http://www.ceneo.pl/;0158684468-10.htm

    dlaczego rzont nic z tym jeszcze nie zrobił ;-)

    mówią że jeden z pracowników firmy jest nieślubnym krewnym zastępcy portiera
    z kancelarii premiera.

  • 6. Data: 2012-08-25 18:53:45
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > najchętniej z radiem i mp3
    > myPhone 8825TV VISION by się nadał ale nie rozsypie się?

    Kupiłem babci jakiś taki emerycki MyPhone. Działa już 2 lata bez
    problemów, aczkolwiek stan gniazda zasilania wskazuje, że już... niedługo
    podziała.

    Jakaś jej koleżanka podpatrzyła i kupiła identyczny w tym samym sklepie.
    Po jakichś 2 tygodniach przestał działać. Serwis itp. Po jakimś czasie
    coś tam znowu padło. I znów serwis. I nie wiem co dalej, ale już go
    dawno nie używa.

    Zależy, jak trafisz. Ogólnie MyPhone nie ma najlepszej opinii i ja też
    się do niej przychylę.
    --
    Grzexs