  • Data: 2009-05-17 19:43:48
    Temat: Re: MyPhone - co tym sądzicie?
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek pisze:
    > Ogólna moja ocena: takie tam bździdełko. Zabiorę go na wakacje o ile za
    > chwilę nie wystawię na alledrogo ze stosowną obniżką za to jedno pełne
    > ładowanie ;) A może by tak niezgodność towaru z umową za brak latarki?
    >
    > Maciek.

    No i sie ciesze, ze mimo wszystko nie kupilem takiego. Moge jedynie
    dodac, ze fony te chyba sa najtansze jesli chodzi o obsluge dwoch kart,
    lanie wygladaja na pierwszy rzut oka.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=