  • 1. Data: 2009-05-17 13:07:57
    Temat: MyPhone - co tym sądzicie?
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    Pojawiły dość masowo się tanie telefniki MyPhone. Czy ktoś już tego
    używał? Jakieś uwagi i opinie by się przydały...
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2009-05-17 15:00:28
    Temat: Re: MyPhone - co tym sądzicie?
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał
    > Pojawiły dość masowo się tanie telefniki MyPhone. Czy ktoś już tego
    > używał? Jakieś uwagi i opinie by się przydały...

    Mam od kilku/nastu dni 3350. Mały, chiński plastik.
    Ogólnie działa (klawiatura mogła by być lepsza, bo jest jakaś taka...
    sztywna) i ma się dobrze.
    Od pierwszego naładowania mija właśnie 6 doba ale też i nie gadałem z niego
    dłużej niż 15 minut łącznie.
    No i jeszcze nie sprawdzałem jak się zachowuje gdy przychodzi połączenie na
    drugą kartę - napiszę później.

    Dzwonki można podłożyć z karty microSD. Tapety już się nie da zmienić (jest
    chyba 5 wbudowanych) albo ja nie umiem.
    Nie da się podłączyć do peceta, więc zmiana zawartosci karty pamięci oznacza
    wyjęcie tej ostatniej i posługiwanie się dołączonym do zestawu czytnikiem.
    Słuchawki na złącze micro USB ale to nie jest micro USB ;)
    Słuchanie czegokolwiek (mp3, radio) to pomyłka szczególnie z tymi
    słuchawkami. Radio działa.
    Ogólnie jest to telefon (z naciskiem na telefon) do odbierania i
    nawiązywania rozmów. Pisanie długich sms-ów nie wchodzi w grę ale może
    dlatego, że od kilku lat używam Palmów a ostatnio E63, czyli zawsze full
    qwerty.
    W obudowie jest okienko przypominające latarkę. Na stronie myphone.pl
    latarka widnieje w opisie. Nie ma o niej słowa w instrukcji obsługi ani w
    menu aparatu.

    Ogólna moja ocena: takie tam bździdełko. Zabiorę go na wakacje o ile za
    chwilę nie wystawię na alledrogo ze stosowną obniżką za to jedno pełne
    ładowanie ;) A może by tak niezgodność towaru z umową za brak latarki?

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-05-17 15:10:19
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Maciek"
    > W obudowie jest okienko przypominające latarkę. Na stronie myphone.pl
    > latarka widnieje w opisie. Nie ma o niej słowa w instrukcji obsługi ani w
    > menu aparatu.

    Wróć. W instrukcji jest napisane, że lewy klawisz funkcyjny po przytrzymaniu
    powinien uruchomić latarkę. Powinien... ;>

    M.

  • 4. Data: 2009-05-17 19:43:48
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > chwilę nie wystawię na alledrogo ze stosowną obniżką za to jedno pełne
    > ładowanie ;) A może by tak niezgodność towaru z umową za brak latarki?

    No i sie ciesze, ze mimo wszystko nie kupilem takiego. Moge jedynie
    dodac, ze fony te chyba sa najtansze jesli chodzi o obsluge dwoch kart,
    lanie wygladaja na pierwszy rzut oka.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 5. Data: 2009-05-18 06:46:16
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Maciek"
    > Wróć. W instrukcji jest napisane, że lewy klawisz funkcyjny po
    > przytrzymaniu powinien uruchomić latarkę. Powinien... ;>

    Odpowiedź z serwisu (klawisz OK) zadowalająca, czyli latarka już działa.

    M.