    From: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Myjka ultradźwiękowa... jaka?
    Date: Wed, 24 Jun 2020 15:23:57 +0200

    Osoba podpisana jako Silver Dream ! <s...@n...net>
    w artykule <news:rcu1aq$jpv$1@dont-email.me> pisze:

    > Bez rozpuszczalnika?

    Przecież woda jest uniwersalnym rozpuszczalnikiem, rozpuszcza nawet szkło.
    Ale ze względu na związki hydrofobowe woda wymaga dodania jakichś środków
    zmniejszających napięcie powierzchniowe. To ma być tanie, więc jeśli
    detergent w płynie się nie nada, to może być denaturat czy izopropanol,
    które też poniekąd są uniwersalnymi rozpuszczalnikami. Cały czas pozostaję
    w zakresie chemii domowej.

    > Na obecną chwilę, jeżeli powiem, że jestem mocno sceptyczny
    > to i tak nie odda mojego poziomu sceptycyzmu

    Ja się nie znam, tak sobie gdybam, jaki test można zrobić szybko i tanio.
    Wszyscy utracili już ciekawość świata, nikt się nie podejmie próby?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)