    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Myślisz, że umiesz lutować?
    Date: Thu, 18 Feb 2016 19:25:32 +0100

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:na4bnm$6db$3@node1.news.atman.pl...

    > Kwestia koncentracji energii w czasie, samej energii tam
    > wbrew pozorom dużo nie ma. W ramach zabawy porównaj sobie
    > ilość energii uwalnianej przez kilogram TNT i np. zawartej
    > w szklance herbaty o temp. 80 stopni. Ja się zdziwiłem. :-)

    No, wiadomo, ze trzeba w to trochę głębiej wejść.
    Ale jednak, porównajmy też skutki pieprznięcia kilograma trójnitrotoluenu,
    ze skutkami pieprznięcia szklanki herbaty, o, jak napisałeś, 80 stopniach, o
    cokolwiek, np. podłogę...
    Szklankę rozwalisz wszystkim twardszym od masła, wybunki ładuchowe
    niekoniecznie. Porównam sobie w wolnym czasie, ale teraz rozwiązuję problem
    z pralką, niebawem napiszę na grupę, problem jest typu out of date, ale mi
    zależy... A o tym, co mówisz, przekonałem się osobiście, choć w inny
    sposób - siedząc na kasie, widziałem, jak koleżance kasjerce, taka szklanka
    do coli, dodawana za friko, jak się ileś kupiło, spadła z kasy na podłogę,
    takiego pingponga dawno nie widziałem, a podłoga kamienna, z terakoty, czy
    co tam było. Szklanka ocalała, choć hałasu co niemiara. Identyczna szklanka
    przewróciła mi się na dywanie. Rozbiła się na kawałki. Fakt, dywan nie
    puchaty...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.