  • Data: 2002-07-06 17:51:34
    Temat: Re: NEO +
    Od: Przemek Sako Galczewski <n...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Machacz wrote:

    > Mialem naoczny przyklad - na laczu okolo 5km zestawily sie bez problemu
    > Asmaxy 230kbps 7km (160kbps realnie) natomiast jakies tajwanskie gowno
    > sdslowe nie poszlo na wiecej jak 64kbit (!!!).

    Na mojej linii 6.4 km Zyxel 682 400kbit/s, Lucent DSL-Pipe 512kbit/s (i
    problemy z wysylaniem duzych pakietow), Zyxel 782R 1mbit/s, rozne modemy
    zachowuja sie roznie, i to wcale nie musi znaczyc, ze jeden jest lepszy od
    drugiego. Na tej linii moze byc jeden lepszy, na tamtej inny. Niestety to
    trzeba przetestowac i niestety w przypadku Neo nie mamy takiej mozliwosci ...

    Sako