  • 1. Data: 2002-07-04 21:20:53
    Temat: NEO +
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    no wlasnie jak to jest z ta "odlegloscia". ?? Czy to ze mieszkam.. no w
    sredniej wielkosci miescie... w ktorym jest SDI (obecnie "full", ale jest) i
    mam dwie linie: jedna ISDN i jedna analogowa. Czy jesli dziala u mnie ISDN
    to bedzie tez dzialalo NEO (na osobnej linii oczywiscie, na tej analogowej,
    chodzi mi tylko i wylacznie o odleglosc, bo wiem ze poki co TPSA nie
    udostepnia NEO na ISDN) ??

    Dzieki za pomoc i pozdrawiam,

    Czapla

    P.S Oczywiscie nie ma jeszcze u mnie NEO... ale moze kiedys bedzie....
    o wlasnie.. czy ktos wie jakis sa plany rozbudowy Neostrady w TPSA.. ile
    miast / ludnosci ma ona objac.. i do ktorego roku ??

  • 2. Data: 2002-07-05 13:56:06
    Temat: Re: NEO +
    Od: "MarK" <m...@n...poznan.tpsa.pl>

    Użytkownik "Czapla" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o wlasnie.. czy ktos wie jakis sa plany rozbudowy Neostrady w TPSA.. ile
    > miast / ludnosci ma ona objac.. i do ktorego roku ??

    To dziwnie Ci odpowiadają, ponieważ ADSL z szybkością 512 kbps powinien
    spokojnie pójść na 5 km.
    MK

  • 3. Data: 2002-07-05 17:46:23
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    "MarK" <m...@n...poznan.tpsa.pl> wrote in message

    > To dziwnie Ci odpowiadają, ponieważ ADSL z szybkością 512 kbps powinien
    > spokojnie pójść na 5 km.
    > MK

    O ile to nie sa syfiaste modemy.

    Mialem naoczny przyklad - na laczu okolo 5km zestawily sie bez problemu
    Asmaxy 230kbps 7km (160kbps realnie) natomiast jakies tajwanskie gowno
    sdslowe nie poszlo na wiecej jak 64kbit (!!!).

    Swego czasu tepsa pchala Telindusy a co jest teraz - to nie wiem ;)

    --
    Maciej Machacz | mailto:x...@k...home.pl | ICQ:54914949 | GG:17979
    GCM d- s-:- a-- C+++ UL++++$ P++ L+++ E---- W++ N+++ !o K? w

  • 4. Data: 2002-07-06 10:31:28
    Od: Marcin Żółkiewski <m...@f...com.pl>

    w artykule ag4efb$ja4$...@i...cyf-kr.edu.pl, Maciej Machacz z konta
    x...@i...pl dnia 05-07-2002 19:46 napisał/a :

> [...]
    > sdslowe nie poszlo na wiecej jak 64kbit (!!!).
    >
    > Swego czasu tepsa pchala Telindusy a co jest teraz - to nie wiem ;)

    Teraz sa Siemensy i 512 na kablu ponad 5 km bez problemu biega...
    (mam w domu)

  • 5. Data: 2002-07-06 17:51:34
    Od: Przemek Sako Galczewski <n...@i...waw.pl>

    Maciej Machacz wrote:

    > Mialem naoczny przyklad - na laczu okolo 5km zestawily sie bez problemu
    > Asmaxy 230kbps 7km (160kbps realnie) natomiast jakies tajwanskie gowno
    > sdslowe nie poszlo na wiecej jak 64kbit (!!!).

    Na mojej linii 6.4 km Zyxel 682 400kbit/s, Lucent DSL-Pipe 512kbit/s (i
    problemy z wysylaniem duzych pakietow), Zyxel 782R 1mbit/s, rozne modemy
    zachowuja sie roznie, i to wcale nie musi znaczyc, ze jeden jest lepszy od
    drugiego. Na tej linii moze byc jeden lepszy, na tamtej inny. Niestety to
    trzeba przetestowac i niestety w przypadku Neo nie mamy takiej mozliwosci ...

    Sako

  • 6. Data: 2002-07-09 14:15:06
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    On Thu, 4 Jul 2002 21:20:53 +0000 (UTC), "Czapla"
    <c...@m...pl> wrote:

    >From: "Czapla" <c...@m...pl>

    >no wlasnie jak to jest z ta "odlegloscia". ?? Czy to ze mieszkam.. no w
    >sredniej wielkosci miescie...

    czy Warszawa to jest sredniej wielkosci miasto? Zawsze mi sie
    wydawalo, ze Zielona Gora to jest duze miasto, ale chyba wpadne w
    kompleksy. Zanim neo dotrze, to Internet u innych bedzie za darmo!!!!

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)