    From: "GrzybSon" <m...@k...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [.NET] Wykorzystanie pliku *.lib w C# 2008
    Date: Wed, 13 Jan 2010 19:09:36 +0100

    Użytkownik "Marcin Kral" <k...@p...na-onecie.pl> napisał w wiadomości
    news:hikvv6$lec$1@inews.gazeta.pl...

    > AFAIK lib-a bezposrednio w C# nie da rady - skompiluj jako DLL, albo zrob
    > wrapper na tego lib-a i uzyj p/Invoke. Wiecej tutaj:
    > http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa288468%28V
    S.71%29.aspx

    Czyli mam dwie drogi - jakiś wybór jest:
    1. kompilacja jako DLL
    - gdzie się tą opcję ustawia: gdzieś w projekcie, że chcę DLLa a nie liba
    pod VS .NET 2003 (projekt w C++)?

    2. wrapper na liba:
    pod C# oczywiście znam p/Invoke np. dla wywołań WinApi,
    ale nie wiem jak zrobić tego wrappera pod C++?
    Mam w tym libie oprócz procedur także klasy z metodami.
    Jak wyglądałoby wystawienie np. jakiejś klasy z liba wraz z jej metodami?