  • Data: 2018-01-23 20:11:07
    Temat: Re: NFC - jak to działa. Można wyłączyć?
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/01/2018 05:01 PM, j...@i...pl wrote:

    > Też mnie to ciekawi. Mam obecnie dwa telefony z NFC, ale nie czułem
    > potrzeby użycia tej technologii.

    Kupilem kiedys takie naklejki z tagami NFC. W zaleznosci od pojemnosci
    (ceny) mozesz sobie tam cos zakodowac. Zroblem sobie 2 w domu ('wychodze z
    domu' - 'wracam do domu') Po zblizeniu telefonu do 'wychodze z domu'
    wylaczalo mi wi-fi, wlaczalo internet mobilny, ustawialo glosnosc na maksa,
    i cos tam jeszcze... Analogicznie tylko na odwrot bylo zakodowane na
    'wracam do domu' i podobnie mialy naklejki w pracy. Przykleilem je do
    futryny w drzwiach w pracy i stoliku w domu. Wszystko ergonomicznie.
    Naklejki kupilem tanie, na probe, potem okazalo sie ze wystarczyly.
    Wielokrotnego zapisu, za pomoca odpowiedniej app'ki.
    Jedna przykleilem sobie w portfelu z wizytowka, tzn. zakodowalem nr.
    telefonu, facebooka, twittera itp... zamiast adresu.
    Dawno sie tym nie bawilem ale podejrzewam ze jest o wiele wiecej opcji
    chociaz powoli przechodze na ifttt i tym podobne.
    Na codzien uzywam do placenia wiec NFC mam wlaczone. Widzialem tez takie
    solidne (metalowe) tagi na przystankach autobusowych ale podejrzewam ze nie
    wiele osob tego uzywa, zwlaszcza ze pod spodem jest tez QR code i numer
    SMS, wszystkie podaja te same informacje o autobusach.