  • Data: 2017-07-21 17:33:04
    Temat: Re: NOM - co się z tym stało?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Czy taka dziwna ... wchodze do tramwaju i zawieram umowe na przewoz,
    > kupuje prepaida w kiosku i zawieram umowe na swiadczenie uslug itp.

    > Nie bylo cos o tym, ze umowy telekomunikacyjne maja byc pisemne ?

    ...wchodzę do budki telefonicznej, wrzucam monetę, i...

    > Urzad skarbowy po pierwsze wymagal, aby swiadczenie uslugi
    > udokumentowac faktura.
    > A jak jest faktura, to VAT sie bezapelacyjnie nalezy (teraz
    > juz nie, jak klient nie zaplaci).

    Urzędowi można było pokazać regulamin, z którego wynika, że
    faktury nie są wystawiane.

    > ODO obowiazuje od 1997r.
    >
    > Ale ... dane firm przekazac mozna :-)

    Przekazywali dane osób fizycznych. Może ta ochrona jakaś słabsza
    wtedy była, ustawę chyba zmieniano w międzyczasie.

    > Jesli mnie skleroza nie myli, to z nich korzystalem.
    > Ale ... na kilku kierunkach mieli poglos/echo w telefonie.
    > Zgloszenia do serwisu nie pomagaly, wiec umowe rozwiazalem.

    Też miałem, ale nie rozwiązałem -- bo sąd zasądził od nich na
    moją korzyść narastające odszkodowanie. Ale w chwili gdy się
    to uprawomocniło, to ich już nie było. A sukcesor prawny
    dopatrzył się jakichś uchybień proceduralnych i doprowadził
    do wzruszenia. Nie że padł na kolana, ja się wzruszyłem
    i darowałem. Wzruszony został wyrok, a ja nie miałem żadnej
    zajadłości w stosunku do nowego operatora, który niczemu nie
    był winien.

    --
    Jarek