  • Data: 2017-07-26 10:23:15
    Temat: Re: NOM - co się z tym stało?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > W dobie powszechnej przenosnosci w zasadzie nie widze problemu, zeby
    > pojedyncze nieuzywane nr "stacjonarne" przydzielac komorkom ...

    Istnieje powszechna przenośność w obrębie zakresów telefonni komórkowej
    i mniej powszechna w stacjonarnej. Problemem są różnice taryfowe przy
    łaczeniu się między oboma światani i wewnątrz każdego z nich. Różnice
    te powodują konieczność utrzymania możliwości odróżnienie po numerze
    telefonu stacjonarnego od komórki. Można te różnice na drodze urzędowej
    wyrównać, nie mam nic przeciwko temu. W Stanach od zawsze telefony
    komórkowe niczym się nie różnią od stacjonarnych -- ani nunerem, ani
    opłatą za połączenie.

    --
    Jarek