    Subject: Re: [NTG] Re: [OT] Re: Mały dobry .
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <ppo4bg$s67$3@node1.news.atman.pl> <ppo8sh$1eq$1@node1.news.atman.pl>
    <5bbfb64a$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <pppk11$95e$1@news.mixmin.net> <pppkkf$c45$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5bc05e39$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <pppr2b$hd3$1@node1.news.atman.pl>
    <5bc07688$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <pppvtb$m94$1@node1.news.atman.pl>
    <5bc0a29b$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <ppq99g$vg2$1@node1.news.atman.pl>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Fri, 12 Oct 2018 18:53:12 +0200

    W dniu 2018-10-12 o 15:58, kosmos pisze:

    > Tu ewidentnie jest między nami różnica - gdy ktoś mi mówi, że się
    > wybiera do galerii, to ja domyślam się o jaką galerię chodzi z kontekstu

    Być może, po prostu w okolicy twojego przebywania są jakieś galerie
    handlowe. W Warszawie jest z tym baaardzo krucho. Jest sporo centrów
    handlowych, raczej bez galerii.

    > całej wypowiedzi. U Ciebie działa to najwyraźniej trochę inaczej, może
    > rzeczywiście Twoi znajomi i rodzina częściej podziwiają sztukę niż robią
    > zakupy i galeria handlowa to ostatnie co Ci przyjdzie do głowy.

    Tak jest. Albowiem w centrum handlowym może jest jakaś galeria, ale jak
    już pisałem, jest to niezbyt częsty przypadek.

    > Słowa kościół i pieśń są różne i mają różne znaczenia,

    Podobnie jak centrum handlowe i galeria.
    W centrum handlowym może się znajdować galeria, podobnie w kościele
    można trafić na pieśń.

    słowa których ja
    > użyłem są takie same, a znaczeń mają więcej niż jedno. Obawiam się, że
    > to raczej Twoje porównanie jest nietrafione
    Moje porównanie jest jak najbardziej trafne, co widać powyżej.

    > Nie pojmuję, dlaczego tak ciężko Ci zaakceptować publicznie fakt, że
    > słowa miewają różne znaczenia

    Nigdy tego nie negowałem! Skąd takie przypuszczenie?

    (bo jestem przekonany, że prywatnie takich
    > problemów nie masz)? W swoich wypowiedziach - nie tylko w tym wątku -
    > często piętnujesz błędy językowe, i o ile sama idea jest dla mnie ok
    > (sam staram się wyrażać poprawną polszczyzną) to forma już raczej nie. W
    > tym przypadku ("galeria") nie masz racji i tyle.

    Dobrze. Pozostań zatem przy swojej opinii, że galeria jest synonimem
    centrum handlowego. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/