  • 1. Data: 2015-10-27 17:10:11
    Temat: NTP w ESP
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak się obraziłeś to zignoruj...

    nie chciałbyś Atlantis wprowadzić kolegi z forum w tajniki
    synchronizacji ntp tym modułem wifi którym się ostatnio bawiłeś?

  • 2. Data: 2015-10-27 18:09:25
    Temat: Re: NTP w ESP
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    > nie chciałbyś Atlantis wprowadzić kolegi z forum w tajniki
    > synchronizacji ntp tym modułem wifi którym się ostatnio bawiłeś?

    1. Pobierasz i instalujesz SDK, konfigurując je do pracy z dowolnym IDE
    (np. Elcipse, ja akurat używam Code::Blocks).
    Szczegóły tutaj: http://tomeko.net/other/ESP8266/native.php
    2. Tworzysz nowy projekt, posiłkując się powyższym tekstem. Możesz użyć
    któregoś z przykładowych projektów jako dawcy "szkieletu" podstawowych
    funkcji inicjujących pracę modułu.
    3. Do SDK dołączony jest m.in. plik PDF o nazwie
    "2C-ESP8266__SDK__Programming Guide__EN". Zapoznaj się z jego treścią,
    zwracając przede wszystkim uwagę na API odpowiadające za zestawianie
    połączenia Wifi.
    4. Jak już uda się zestawić połączenie, rzuć okiem na API SNTP.
    Generalnie wszystko sprowadza się do trzech funkcji. Jedną (bodajże
    sntp_setservername) wywołujesz celem podana adresu serwera NTP (możesz
    łącznie zdefiniować jeden głónwy + dwa zapasowe). Potem musisz uruchomić
    sntp_init(). Od tego czasu możesz pobierać czas uniksowy, zwracany przez
    funkcję (bodajże) sntp_gettimestamp.

  • 3. Data: 2015-10-27 18:40:19
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dziękuję obadam

  • 4. Data: 2015-10-28 00:43:16
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    platformowe głupki pisze:
    > jak się obraziłeś to zignoruj...
    >
    > nie chciałbyś Atlantis wprowadzić kolegi z forum
    [..]

    To _NIE_ jest forum.

    --
    AlexY