  • 1. Data: 2015-10-26 10:53:31
    Temat: podswietlany wylacznik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Spiesze doniesc, ze w Castoramie pojawily sie kondensatory
    przeznaczone do likwidacji migania swietlowek i ledowek z
    podswietlanym wylacznikiem.

    Cena ~10zl, ale porzadnie wykonane - koncowki z linki izolowanej, po
    ok 10cm, same konce zagniecione.

    J.

  • 2. Data: 2015-10-26 11:01:52
    Temat: Re: podswietlany wylacznik
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, October 26, 2015, 10:53:31 AM, you wrote:

> [...]
    > podswietlanym wylacznikiem.

    > Cena ~10zl, ale porzadnie wykonane - koncowki z linki izolowanej, po

    Jaka pojemność? Ja daję 330n/400V...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2015-10-26 12:35:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello J.F.,
    >Jaka pojemność? Ja daję 330n/400V...

    No ba, pojemnosc oczywiscie nie ujawniona, ale na oko mniej wiecej tej
    wielkosci.

    J.

  • 4. Data: 2015-10-26 12:40:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    Hello J.F.,

    >No ba, pojemnosc oczywiscie nie ujawniona, ale na oko mniej wiecej
    >tej wielkosci.

    P.S. okazuje sie, ze nie tylko w Castoramie

    http://www.karlik.pl/kondensator-do-swwietlowek-kl/
    http://kontakt-simon.eu/akcesoria/604-wklady-do-hi-f
    i.html
    http://archiwum.allegro.pl/oferta/ospel-kondensator-
    do-lacznikow-podswietlanych-i4290756966.html

    J.

  • 5. Data: 2015-10-26 12:52:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

> [...]
    i.html
    > http://archiwum.allegro.pl/oferta/ospel-kondensator-
    do-lacznikow-podswietlanych-i4290756966.html

    100nF X2 - dobrze, że bezpieczne kondensatory dają.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2015-11-02 15:33:59
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    :
    : Spiesze doniesc, ze w Castoramie pojawily sie kondensatory
    : przeznaczone do likwidacji migania swietlowek i ledowek z
    : podswietlanym wylacznikiem.
    :

    Czytam w opisie:
    "Kondensator KL likwiduje zjawisko przebłysków świetlówki energooszczędnej lub
    świecenia oświetlenia LED, które może występować w stanie wyłączonym w
    instalacji z łącznikiem podświetlanym"

    - A ja bym potrzebował czegoś wręcz przeciwnego: aby
    "fantomowe" światło LED-ówki było nieco silniejsze. Jak już tu wspominałem mam
    taką właśnie poświatę lampy w korytarzu, dzięki czemu nie rozdeptuję w nocy
    wszędobylskiego kota. Ale światełko to jest wystarczające jedynie dla oka
    nastawionego na "ciemność widzę, ciemność!" - natomiast gdy człek odchodzi od
    jasno oświetlonego biurka, to owo "fantomowe" światełko jest sporo za słabe.
    Receptą byłoby dodanie jednego (dwóch?) jeszcze kompletu: opornik +
    mini-świetlówka, ale ja chemik, a nie elektryk, i nie umiem czytać kodów na
    opornikach.

    Dlatego proszę o podpowiedź:

    1. Czy taki dodatek (mini-świetlówka) trudno zdobyć? Bo w mojej okolicy
    jakoś sklepów z takimi drobiazgami nie uświadczę...
    2. Jaki tam powinien być opornik?

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.

  • 7. Data: 2015-11-02 15:47:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello (c)RaSz,

    [...]

> [...]
    > taką właśnie poświatę lampy w korytarzu, dzięki czemu nie rozdeptuję w nocy

    W Castoramie mają lampki LED 0.5W z czujnikiem ruchu. Oświetlenie
    akurat, żeby oświetlić korytarz. Bez cudowania z instalacją.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2015-11-02 18:58:11
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    :
    : >
    : > (...)
    : >
    :
    : W Castoramie mają lampki LED 0.5W z czujnikiem ruchu. Oświetlenie
    : akurat, żeby oświetlić korytarz. Bez cudowania z instalacją.
    :

    Zerknąłem:

    Lampa LED EURA ML-11A8 z czujnikiem ruchu -- 138 złotych.

    No wiesz, RoMan'ie, deczko drogo. No a ten mój pomysł jednak zdecydowanie
    tańszy w instalacji. Jeno zjadłby jakieś dodatkowe miliwaty na dobę...

    --

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

  • 9. Data: 2015-11-02 19:31:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " (c)RaSz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]

    >zdecydowanie
    >tańszy w instalacji. Jeno zjadłby jakieś dodatkowe miliwaty na

    Eee - a przy 0.5W to w ogole potrzebne jakies czujniki i podswietlenia
    ?
    Moze wlaczyc na stale :-)

    Nawet jakby miala kosztowac 13.80, to licznik tyle nabije po 46 tys
    godzin swiecenia - 5 lat

    J.

  • 10. Data: 2015-11-02 20:44:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello (c)RaSz,

> [...]
    > Zerknąłem:
    > Lampa LED EURA ML-11A8 z czujnikiem ruchu -- 138 złotych.

    Ciekawe, bo kupiłem za 29.90 czy 19.90 - już nie pamiętam a paragon
    wyrzuciłem.