  • Data: 2017-04-22 14:01:58
    Temat: Re: Na patologię najlepsza jest kamerka :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widziałeś kij o jednym końcu? Sorry ale nie po raz pierwszy zdradzasz
    > braki w myśleniu.

    Widziałem niejednokrotnie - policjant zatrzymał mnie do kontroli za
    niemanie świateł i nawet papierów nie wypełniał - nic - po prostu
    powiedział i życzył szerokiej drogi. Innym razem mi po prostu mrugnął
    (również niemanie ściateł). Trzecim razem coś co pewnie cię przyprawi o
    zawał - zjeżdzałem o tu
    https://www.google.pl/maps/@52.1890747,20.961264,3a,
    75y,148.02h,67.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbBc89IPBkpqT4
    Hl039zePg!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    w Radarową - na pasach na wprost korek bo wszyscy na Mordor jadą a ja
    stoję z kierunkiem w prawo odzielony ciągłą od pustego pasa. Radiowóz na
    prawym mnie puścił przez tą ciągłą. Nie wiedziałem podpucha ale
    pojechałem mówiąc sobie, ze w razie czego zapłacę mandat i powiem im co
    o nich myślę. Nie - to nie była podpucha - masz swój jednostronny kijek.
    Po prostu nie jesteś w stanie tego nawet dojrzeć, bo jesteś homo sovieticus.

    > Odrób lekcję - opracuj swoją definicję słowa
    > "państwo".

    Ty odrób swoja i powiedz jak to jest, że nawet w postsowieckiej Gruzji
    się da a u nas nie.

    > PS. HINT- od słowa "jebać" nie stajesz się mądrzejszy.

    Może napisz coś merytorycznego, bo trochę argumentów tam było - na dzień
    dobry jak to jest, że w Niemczech "Ordnung muss sein" wszyscy łażą na
    czerwonym (na oczach policji) i im się bezpieczeństwo od tego nie
    zawala. Taki dysonans poznawczy...

    I czemu sędzia miała inne zadanie, na temat jak to mandatyu zapewniają
    bezpieczeństwo i dla podkreślenia swojego zdania zadbała wprost aby pani
    funkcjonariuszka już o bezpieczeństwo obywateli nie dbała.

    Shrek