  • Data: 2014-01-06 17:33:30
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabi? dwie osoby w ?odzi
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-06 17:19, Piękny Marian postrach dziewic wrote:

    > Ja pierdolę, rozumiem, że można nie lubić tej marki, ale są pewne
    > granice, po przekroczeniu których taki hejter misją jest po prostu
    > śmieszny.

    bo. BMW jest dla dresów !!!!

    a ta granica to jaka ? wydać 500k na różne
    auta tej marki i dopiero wtedy hejtować ?

    jestem zły na BMW !, bo mi się popsuło wczoraj ponownie!
    (znowu się zawiesiło, kluczyk mi został w ręce
    auto chodzi, zgasić się nie da.

    po rozkręceniu (dali klucze do rozkręcania auta) i wyciągnięciu
    kabelków żeby zgasł zapalić nie chce...