    Date: Tue, 07 Jan 2014 03:46:04 +0100
    From: _Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nachlany tramwajarz zabi? dwie osoby w ?odzi

    On 2014-01-07 00:32, _Michał wrote:

    > Czyżby tył wyprzedzał przód ;) ?
    >
    > C5 niestety nigdy mi się nie udało pojeździć, a już 2x
    > rezerwowałem sobie w wypożyczalni C5 v6 hydro automat
    > przylatuje, a tam:
    >
    > -BMW F30 325 czy jakoś tak (to chyba 2.0 R4 jest) (za to samo
    > czytało znaki, było online i miało HUD i bajery ze starego C6).
    >
    > -BMW F30 330d cabrio (tu już kumpel mnie wyręczył, bo Citroena BRAK !!!)
    >
    > ale ani trochę mnie to nie skłoniło do lubienia BMW ;) (zwłaszcza
    > serii 3) - fajna była różnica - bo wsiadłem do firmowej renówki
    > 2h po oddaniu BMW.

> [...]

    pogrzebałem po necie:

    Czyli Twoje C5 tak nie pojedzie (na mokrym) ?
    http://www.youtube.com/watch?v=LG0eJY_1470
    tak od razu podpowiem że nawet nie siedziałem nigdy
    w takim BMW co by tak potrafiło.

    tu wyniki jak gromi :)
    http://www.teknikensvarld.se/algtest-lista/

    http://saabaryta.wordpress.com/2010/06/10/slawny-alg
    -test-test-losia-lista-samochodow/

    ale jakość trzymania to nie wszystko jeszcze są decybele :)

    @130km/h:
    LS 600h (v8) - 66db
    Vel Satis (v6) - 67db
    Safrane (v6) - 71db