  • Data: 2014-01-17 20:00:39
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Tak w wolnym tłumaczeniu - większość wypadków z powodu alkoholu
    > to soboty i niedziele. 71% to kierowcy z powyżej 1.1%% , a 20%
    > to kierowcy ze stężeniem powyżej 2%% (jeżeli dobrze to zrozumiałem).
    >
    > Myślisz, że w Polsce jest inaczej?

    Ok, czyli poniżej 1,1%% to 10% wypadków powodowanych przez nietrzeźwych.
    Z innych danych wynikało ze pijanych jest na drogach srednio 2%.
    Z jeszcze innych że pijani powodują 4,6% wypadków.

    Wnioski...
    Pomimo tego, ze na drogach jest 2% pijanych kierowców, to do 1,1%% powodują
    oni tylko 0,46%% wypadków.
    Czyli wypili niewiele, są bardziej ostrozni niż zwykli kierowcy, przez co
    jadą ostrożniej.

    Natomiast powyżej 1,1%% powodują już znacznie wieksze (wzrost o 100%)
    niebezpiecznestwo niż kierowca trzeźwy.

    Czy dobrze rozumiem?

    Oczywiście pytanie, jakie jest ilościowe rozłożenie pijanych w grupie tych
    2% jezdzacych po pijaku.