  • 11. Data: 2013-02-14 22:13:17
    Temat: Re: Naczelny hipokryta :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-14 21:05, z pisze:

    > Nie no spoko. Jeśli nałgali to poniosą tego sromotne konsekwencje :-)

    Taaaa. Nowaka podobno tez złapali - kto by sobie d**ę zawracał takimi
    bzdetami jak 'fakty' z Faktu. Znaczy niektórych to interesuje
    - Doda bez majtek, Doda zmniejszyła cycki itd. Od razu więcej
    czytelników.

    > Tylko że każda komórka mi mówi że skończy się na tuszowaniu i "giętkim"
    > języku :-)

    Nie tak dawno jakiś komendant poleciał za łamanie przepisów, ale było
    nagranie i to co tam wyprawiał to faktycznie wołało o pomstę do nieba.
    Nie pamiętam czy to Fakt go przyłapał, ale było pozamiatane. Przez
    grzeczność nie wspomnę wyczynów np. Kurskiego, który był nakryty na
    gorącym uczynku (i to nie raz) i jaki efekt?

  • 12. Data: 2013-02-14 22:45:37
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Taaaa. Nowaka podobno tez złapali - kto by sobie d**ę zawracał takimi
    > bzdetami jak 'fakty' z Faktu.

    Gdyby bylo podobno to by musieli odszczekac jak w przypadku zabawnej historyjki z
    Józefem Bąkiem, ktoremu moze grozic10 lat ale nie jest oskarzony i zapewne nie
    bedzie
    bo w ogóle nie został przesluchany, wiec nie mozna w ten sposob pisać :)

    > Przez
    > grzeczność nie wspomnę wyczynów np. Kurskiego, który był nakryty na
    > gorącym uczynku (i to nie raz) i jaki efekt?

    Jeszcze zapomniales o prezydęcie komorowskim przyłapanym na 140km/h w Wawie.
    Wspominajac o Kurskim zapomniales dodac, ze to nie on pierdolil o bezpieczenstwie na
    drogach i nie on wdraza program fotoradarow, wiec jest znacznie mniejszym hipokrytą.
    Efekt jest w rekach partii rzadzacej mistrzu intelektu.

    sz.

  • 13. Data: 2013-02-14 23:27:10
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-14 17:38, szufla pisze:
    > Skoro jestes adwokatem naczelnego oszusta, to wytocz sprawe wydawcy w
    > obronie jego dobr osobistych. Byc moze przypadkowo okaze sie, ze wyrok
    > wyda sedzia Milewski :)

    Lata mi to, natomiast niezwykle mnie bawi jak ssiesz cyckowego Fakta i
    dobitnie się tym brandzlujesz.

    http://www.fakt.pl/Wroz-Maciej-ma-sukcesy-Wrozbita-M
    aciej-przewidzial-problemy-skorne-wnuczka-pewnej-kob
    iety-oraz-ze-syn-innej-bedzie-ochroniarzem,artykuly,
    199986,1.html

    Poczytaj sobie jak wnuk rozdrapał pieprzyka.

  • 14. Data: 2013-02-14 23:28:26
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-14 17:03, Artur Maśląg pisze:
    > Przecież w Fakcie wydrukowali zdjęcie :)

    Ba, zdjęcie blatu z mercedesa wiele wyjaśnia.
    A wiesz że byk zabił Holendra?

    http://www.fakt.pl/smierc-na-farmie-Tragedia-na-farm
    ie-mlecznej-pod-Slupskiem-Mezczyzna-zostal-staranowa
    ny-przez-byka,artykuly,200068,1.html

  • 15. Data: 2013-02-14 23:29:16
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-14 18:26, Krzysztof 45 pisze:
    > Masz racje. Tu tego oszczerstwa nie powiedzieli.
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=GkvMgGh0S_Q

    A tak poza tym, to dobrze się czujesz?

  • 16. Data: 2013-02-14 23:42:30
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-14 22:45, szufla pisze:
> [...]
    > jest znacznie mniejszym hipokrytą.
    > Efekt jest w rekach partii rzadzacej mistrzu intelektu.

    To nie usprawiedliwia twojej jazdy ponad 100km/h na ograniczeniu do 50 w
    terenie zabudowanym.
    http://img809.imageshack.us/img809/5904/szufela.jpg

  • 17. Data: 2013-02-15 00:12:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 16:16:17 +0100, DoQ napisał(a):
> [...]
    99749,1.html

    > Tusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50?

    No, niedawno rzekomo prowadzil do Wloch i z powrotem.

    Ciekawe - jechal z Gdanska przepisowo, przekraczal jak wszyscy, czy jechal
    z/do warszawy i skorzystal z autostrad ..

    J.

  • 18. Data: 2013-02-15 00:16:01
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > To nie usprawiedliwia twojej jazdy ponad 100km/h na ograniczeniu do 50 w
    > terenie zabudowanym.
    > http://img809.imageshack.us/img809/5904/szufela.jpg

    Niech bedzie szufela, tylko ja nie jezdze automatem tumanie skonczony :)

    sz.

  • 19. Data: 2013-02-15 00:21:25
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Lata mi to

    Tak to jest jak sie pieprzy bez sensu.

    sz.

  • 20. Data: 2013-02-15 08:07:43
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-14 23:42, DoQ pisze:
    > To nie usprawiedliwia twojej jazdy ponad 100km/h na ograniczeniu do 50 w
    > terenie zabudowanym.
    > http://img809.imageshack.us/img809/5904/szufela.jpg

    Daj spokój. Przecież wszyscy wiemy że Tusk tyle jechał (znaczy jego
    kierowca) bo takie jest życie. Jeździ się szybciej niż każą przepisy bo
    to przepisy oderwały się od rzeczywistości. A tu jeszcze mamy delikwenta
    któremu się spieszyło. :-) Norma.
    Znaczy Tusk jest normalny. Tylko ci co mu każą się wlec na pustej drodze
    są nie normalni.
    No ładnie. :-) Ciekawe jakich słów premier użyje, jak z tego wybrnie jak
    go o to zapytają.
    "To jest drobny błąd w paśmie wielkich sukcesów" ??? :-)