  • 21. Data: 2013-02-15 08:10:43
    Temat: Re: Naczelny hipokryta :)
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-14 22:45, szufla pisze:

    > Gdyby bylo podobno to by musieli odszczekac jak w przypadku zabawnej
    > historyjki z Józefem Bąkiem, ktoremu moze grozic10 lat ale nie jest
    > oskarzony i zapewne nie bedzie bo w ogóle nie został przesluchany, wiec
    > nie mozna w ten sposob pisać :)

    O, widzę jak z wypiekami na twarzy czytasz takie rewelacje :)

    > Jeszcze zapomniales o prezydęcie komorowskim przyłapanym na 140km/h w
    > Wawie.

    He, he - przyłapanym? He, he. Kurskiego to nakryła policja za kierownicą
    i to są fakty, a nie 'fakty' z Faktu, którymi się tak ekscytujesz.

    > Wspominajac o Kurskim zapomniales dodac, ze to nie on pierdolil o
    > bezpieczenstwie na drogach i nie on wdraza program fotoradarow, wiec
    > jest znacznie mniejszym hipokrytą.

    LOL - znaczy lubisz innym przypisywać hipokryzję, by usprawiedliwiać
    swoje łamanie przepisów? Czytaj, czytaj, może znajdziesz takie
    zdjęcia w swojej sprawie :)

    > Efekt jest w rekach partii rzadzacej mistrzu intelektu.

    Ja przynajmniej umiem KF skonfigurować, a 'fakty' z Faktu najwyżej
    u mniej uśmiech powodują.

  • 22. Data: 2013-02-15 08:37:04
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-14 23:42, DoQ pisze:

    > To nie usprawiedliwia twojej jazdy ponad 100km/h na ograniczeniu do 50 w
    > terenie zabudowanym.
    > http://img809.imageshack.us/img809/5904/szufela.jpg

    LOL - jeszcze parę kwitów by się znalazło :)

  • 23. Data: 2013-02-15 09:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Poczytaj sobie jak wnuk rozdrapał pieprzyka.

    celnie ujęte :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 24. Data: 2013-02-15 09:54:11
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > O, widzę jak z wypiekami na twarzy czytasz takie rewelacje :)

    O widze, ze sie spaliles i zaczynasz sadzic farmazony z braku argumentow. Gdzie twoja

    merytoryka. :)?

    > He, he - przyłapanym? He, he. Kurskiego to nakryła policja za kierownicą
    > i to są fakty, a nie 'fakty' z Faktu, którymi się tak ekscytujesz.

    Policja Nowaka czy Tuska to moze jedynie eskortowac i trzasc dupa. Od kontrolowania
    takich pseudoosobistosci musza byc niestety inni.
    Podaj wydawce do sądu jak masz watpliwosci, niestety jak widze cienki bolek jestes :)

    > LOL - znaczy lubisz innym przypisywać hipokryzję, by usprawiedliwiać
    > swoje łamanie przepisów?

    Bredzisz. Nic o sobie nie pisalem.

    > Ja przynajmniej umiem KF skonfigurować,

    hehe, watpie :)

    sz.

  • 25. Data: 2013-02-15 10:58:26
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-15 09:54, szufla pisze:

    > O widze, ze sie spaliles i zaczynasz sadzic farmazony z braku
    > argumentow. Gdzie twoja merytoryka. :)?

    Jest na miejscu - to nie ja tutaj ekscytuję się doniesieniami z Faktu.

    > Policja Nowaka czy Tuska to moze jedynie eskortowac i trzasc dupa. Od
    > kontrolowania takich pseudoosobistosci musza byc niestety inni.

    Hmmm, ciekawe, jakoś prywatnie nikt ich nie złapał. W szczególności
    poza Polską.

    > Podaj wydawce do sądu jak masz watpliwosci, niestety jak widze cienki
    > bolek jestes :)

    O proszę - wcześniej były 'fakty' z Faktu, a teraz ich obrona poprzez
    kolejne wycieczki. Z jakich materiałów czerpiesz takie wzorce?

    > Bredzisz. Nic o sobie nie pisalem.

    Nie musiałeś wprost pisać - zdjęcia o tym świadczące już się pojawiły.
    Podaj do sądu tych, którzy poświadczają nieprawdę. Pośmiejemy się
    trochę.

    > hehe, watpie :)

    Nic dziwnego, w Fakcie o tym raczej nie napiszą.

  • 26. Data: 2013-02-15 11:06:35
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-15 10:58, Artur Maśląg pisze:
    > O proszę - wcześniej były 'fakty' z Faktu, a teraz ich obrona poprzez
    > kolejne wycieczki. Z jakich materiałów czerpiesz takie wzorce?

    Jemu najwyraźniej marzy się powrót ORMO, gdzie byle kmiotek będzie mógł
    zrobić zdjęcie swojego szybkościomierza i wystawić mu mandat.

    Pozdr.

  • 27. Data: 2013-02-15 11:07:26
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-15 00:21, szufla pisze:
    > Tak to jest jak sie pieprzy bez sensu.

    Mówisz że niepotrzebnie drapał ten pieprzyk?

  • 28. Data: 2013-02-15 12:06:36
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jest na miejscu - to nie ja tutaj ekscytuję się doniesieniami z Faktu.

    E, nedza. Znowu brak argumentow w opisanej sprawie, nic nowego. Brnij dalej, chyba
    zaczyna cie to ekscytowac jak to ladnie ujales.

    > Hmmm, ciekawe, jakoś prywatnie nikt ich nie złapał. W szczególności
    > poza Polską.

    Co to ma do rzeczy, prywatnie czy sluzbowo i gdzie. Jesli nie potrafia jezdzic
    przepisowo, niech czesciej lataja samolotem. Na pewno spotkaja sie ze zrozumieniem :)

    > O proszę - wcześniej były 'fakty' z Faktu, a teraz ich obrona poprzez
    > kolejne wycieczki. Z jakich materiałów czerpiesz takie wzorce?

    Do poki nie przeprosza za konfabulacje nie mam powodu im nie wierzyc.

    > Nie musiałeś wprost pisać - zdjęcia o tym świadczące już się pojawiły.
    > Podaj do sądu tych, którzy poświadczają nieprawdę. Pośmiejemy się
    > trochę.

    Zdjecia najpierw trzeba umiec zrobic, i nie podpisywac w pospiechu "szufela" :) Po za

    tym ja nie jestem celebryta czy kims znanym, wiec moj wizerunek na tym nie traci
    zwlaszcza, ze nawet nie ma tam mojego nazwiska.
    Jednym slowem mnie to nie dotyczy jak powiedzial pewien medrzec, ktorego pies ugryzl
    drewniana noge.
    Natomiast "rzekome oczernianie" osob znanych i "powszechnie lubianych" to juz powazna

    sprawa, skoro dochodzi do pozwu, co bylo widac na przykladzie Tuska vel. Józefa Bąka
    jego wspolpracy z OLT Ekspress. Teraz czekamy na ciag dalszy :)

    > Nic dziwnego, w Fakcie o tym raczej nie napiszą.

    Trudo, zeby o tym pisali skoro jestes nikim.

    sz.

  • 29. Data: 2013-02-15 12:15:44
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-15 11:06, DoQ pisze:

    > Jemu najwyraźniej marzy się powrót ORMO, gdzie byle kmiotek będzie mógł
    > zrobić zdjęcie swojego szybkościomierza i wystawić mu mandat.

    Raczej jakaś luźna adaptacja adaptacja formy działalności tej formacji,
    która się pojawiała co jakiś czas.

  • 30. Data: 2013-02-15 12:35:50
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-15 12:06, szufla pisze:

    > E, nedza. Znowu brak argumentow w opisanej sprawie, nic nowego.

    No nędza. Masz tylko zdjęcie z Faktu.

    > Brnij
    > dalej, chyba zaczyna cie to ekscytowac jak to ladnie ujales.

    Czekaj na dalsze doniesienia z wypiekami na twarzy. Może tym razem
    ktoś zrobi zdjęcie Dodzie i napisze, że ma romans z np. Nowakiem.

    > Co to ma do rzeczy, prywatnie czy sluzbowo i gdzie.

    Ma. Szczególnie w kontekście tego co napisałeś wcześniej o policji.

    > Jesli nie potrafia
    > jezdzic przepisowo, niech czesciej lataja samolotem. Na pewno spotkaja
    > sie ze zrozumieniem :)

    No tak, to że nie potrafią jeździć przepisowo to w Fakcie napisali.
    Zapomniałem.

    > Do poki nie przeprosza za konfabulacje nie mam powodu im nie wierzyc.

    LOL - to jeszcze masz parę innych mało ciekawych gazet. Uważaj też na
    napisy na płotach.

    > Zdjecia najpierw trzeba umiec zrobic, i nie podpisywac w pospiechu
    > "szufela" :)

    http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-
    500/faktonline/634961848713433017.JPG

    Lepsze od tego. Bardziej wiarygodne. No, ale Ty uwierzyłeś w
    634961848713433017.JPG

    > Po za tym ja nie jestem celebryta czy kims znanym, wiec moj
    > wizerunek na tym nie traci zwlaszcza, ze nawet nie ma tam mojego nazwiska.

    LOL - a Ty myślałeś, że od Twoich teksów i głupawych zdjęć coś straci
    np. Premier?

    > Jednym slowem mnie to nie dotyczy jak powiedzial pewien medrzec, ktorego
    > pies ugryzl w drewniana noge.

    Czyli takie obsikiwanie przez kundelka?

    > Natomiast "rzekome oczernianie" osob znanych i "powszechnie lubianych"
    > to juz powazna sprawa,

    Gdyby Premier czy Prezydent miał się przejmować takim "oczernianiem"
    to dopiero byłoby śmiesznie.

    > skoro dochodzi do pozwu, co bylo widac na
    > przykladzie Tuska vel. Józefa Bąka i jego wspolpracy z OLT Ekspress.
    > Teraz czekamy na ciag dalszy :)

    Może wypowiadaj się w swoim imieniu - czekasz, z wypiekami na twarzy
    i kartkujesz każdy numer Faktu.

    > Trudo, zeby o tym pisali skoro jestes nikim.

    Nie trzeba być "kimś", by Fakt o tym napisał:
    *Matka Madzi miała romans z pedofilem!*
    http://www.fakt.pl/Dandi-mial-maslane-oczy-gdy-mowil
    -o-Wasniewskiej,artykuly,200286,1.html