  • 31. Data: 2013-02-15 12:55:06
    Temat: Re: Naczelny hipokryta :)
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-15 12:35, Artur Maśląg pisze:
    > Nie trzeba być "kimś", by Fakt o tym napisał:
    > *Matka Madzi miała romans z pedofilem!*
    > http://www.fakt.pl/Dandi-mial-maslane-oczy-gdy-mowil
    -o-Wasniewskiej,artykuly,200286,1.html

    No co ty, mamama dzi i pedofil to jest dopiero dla szufli ktoś!

    Pozdr.

  • 32. Data: 2013-02-15 13:15:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał
    W dniu 2013-02-14 21:05, z pisze:

    >Taaaa. Nowaka podobno tez złapali - kto by sobie d**ę zawracał takimi
    >bzdetami jak 'fakty' z Faktu. Znaczy niektórych to interesuje
    >- Doda bez majtek, Doda zmniejszyła cycki itd. Od razu więcej
    >czytelników.

    No dobra, stosunek Faktu do faktow jest powszechnie znany, i podniecac
    sie nie ma czym ... ale co to - nasz Ukochany Przywodca to wzor cnot
    wszelakich, i jak ktos napisze ze pojechal ponad limit, to bezczelnie
    klamie ? :-)

    >Nie tak dawno jakiś komendant poleciał za łamanie przepisów, ale było
    >nagranie i to co tam wyprawiał to faktycznie wołało o pomstę do
    >nieba.

    A gdzie to nagranie ... moze tylko w oczach kapelusznikow ? :-)
    Oczywiscie komendant powinien swiecic przykladem :-)

    J.

  • 33. Data: 2013-02-15 13:36:14
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-15 12:55, DoQ pisze:
    -o-Wasniewskiej,artykuly,200286,1.html

    > No co ty, mamama dzi i pedofil to jest dopiero dla szufli ktoś!

    Wiesz, jakie kryteria taka i kwalifikacja :)

  • 34. Data: 2013-02-15 13:47:26
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-15 13:15, J.F pisze:

    > No dobra, stosunek Faktu do faktow jest powszechnie znany, i podniecac
    > sie nie ma czym ...

    Otóż to.

    > ale co to - nasz Ukochany Przywodca to wzor cnot
    > wszelakich, i jak ktos napisze ze pojechal ponad limit, to bezczelnie
    > klamie ? :-)

    Chyba się zagalopowałeś - nigdzie czegoś takiego nie napisałem i wręcz
    napiszę, że takie wnioskowanie jest zwyczajnie głupie. Tyle, że nie
    o tym była mowa - czytaj: nie odwracaj kota ogonem.

    > A gdzie to nagranie ... moze tylko w oczach kapelusznikow ? :-)

    Poszukaj sobie - jak napisałem "Nie pamiętam czy to Fakt go przyłapał".

    > Oczywiscie komendant powinien swiecic przykladem :-)

    Powinien.

  • 35. Data: 2013-02-15 14:04:00
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Czekaj na dalsze doniesienia z wypiekami na twarzy. Może tym razem
    > ktoś zrobi zdjęcie Dodzie i napisze, że ma romans z np. Nowakiem.

    Pasjonuja cie romanse :) Ja z przyjemnoscia wspomne tylko o hipokryzji wladzy,
    specjalnie dla ciebie. Widze, ze to woda na mlyn .

    > Ma. Szczególnie w kontekście tego co napisałeś wcześniej o policji.

    Nie, nie ma. Zagranice to oni lataja samolotami. Prywatny wyskok raz na rok
    autostrada
    to troche malo.

    > No tak, to że nie potrafią jeździć przepisowo to w Fakcie napisali.
    > Zapomniałem.

    Chyba chcialbys zapomniec :)

    > LOL - to jeszcze masz parę innych mało ciekawych gazet. Uważaj też na
    > napisy na płotach.

    Płot ciezko pozwac do sądu.

    > http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-
    500/faktonline/634961848713433017.JPG

    > Lepsze od tego. Bardziej wiarygodne. No, ale Ty uwierzyłeś w
    > 634961848713433017.JPG

    Tak bardzo wiarygodne, zwlaszcza, ze zdjecie z nagrania i nazwiskiem Tuska w artykule

    a nie moim.

    > LOL - a Ty myślałeś, że od Twoich teksów i głupawych zdjęć coś straci
    > np. Premier?

    Od sprzedanych w gazetach jak najbardziej i oto wlasnie chodzi.

    > Gdyby Premier czy Prezydent miał się przejmować takim "oczernianiem"
    > to dopiero byłoby śmiesznie.

    Ohohoho jak boli :)
    Zobacz jak twoja teoria sie wali:
    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/763764,Przekr
    oczyl-predkosc-Nowak-sprostowanie-albo-sad

    > Może wypowiadaj się w swoim imieniu - czekasz, z wypiekami na twarzy
    > i kartkujesz każdy numer Faktu.

    Bla, bla bla. Nic tym gadaniem nie wskorasz:
    Sprzedaz w 2012 roku to 370000 szt., nic nie sprzedaje sie w wiekszych ilosciach

    > Nie trzeba być "kimś", by Fakt o tym napisał:
    > *Matka Madzi miała romans z pedofilem!*

    Tak, to zaproponuj im tekst o sobie. Niestety nawet gdybys chcial obawiam sie, ze
    kaza
    ci spierdalac :)
    Sprawdz.

    sz

  • 36. Data: 2013-02-15 15:13:04
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-15 14:04, szufla pisze:
    (...)

    > Nie, nie ma. Zagranice to oni lataja samolotami. Prywatny wyskok raz na
    > rok autostrada to troche malo.

    LOL - nie pasuje do teorii to wykreślamy :)

    > Płot ciezko pozwac do sądu.

    No fakt, miałbyś inny problem, a tu nie ma kogo pozwać...

    > Od sprzedanych w gazetach jak najbardziej i oto wlasnie chodzi.

    Spoko, czytaj co lubisz. Takich ludzi trochę jest.

    > Ohohoho jak boli :)
    > Zobacz jak twoja teoria sie wali:
    > http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/763764,Przekr
    oczyl-predkosc-Nowak-sprostowanie-albo-sad

    Tobie się zawali. Mnie tam rybka. Możesz się teraz podniecać kolejną
    sprawą.

    > Bla, bla bla. Nic tym gadaniem nie wskorasz:

    Wiem, ale to są fakty. Czytaj sobie.

    > Sprzedaz w 2012 roku to 370000 szt., nic nie sprzedaje sie w wiekszych
    > ilosciach

    Nic dziwnego. Napisałem wcześniej, że takich ludzi trochę jest. Jakieś
    plotki czy inne kozaczki też mają popularność.

    > Tak, to zaproponuj im tekst o sobie. Niestety nawet gdybys chcial
    > obawiam sie, ze kaza ci spierdalac :)
    > Sprawdz.

    LOL - ależ ja naprawdę nie mam takiej potrzeby i jak wcześniej
    o tym napisałem, raczej w Fakcie nie będziesz mógł zweryfikować
    moich umiejętności (o których była mowa) - zresztą nie tylko moich.

    Przytoczę co napisałeś: "Trudo, zeby o tym pisali skoro jestes nikim.".
    Powyżej masz pokazane czarno na białym, że "Nie trzeba być "kimś", by
    Fakt o tym napisał". No, skoro *pedofil* jest dla ciebie kimś, ponieważ
    coś tam o nim napisali, to ja dziękuję bardzo :)

    Baw się dobrze i czytaj z wypiekami na twarzy :)

  • 37. Data: 2013-02-15 16:01:28
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-02-14 23:29, DoQ pisze:
> [...]
    &v=GkvMgGh0S_Q

    > A tak poza tym, to dobrze się czujesz?

    Bardzo dobrze :D
    W głównym ścieku informacyjnym nic na ten temat nie powiedzieli, więc to
    nie może być prawda że najjaśniej nam panujący tyle popierdala w mieście :D

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 38. Data: 2013-02-15 16:53:20
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > LOL - nie pasuje do teorii to wykreślamy :)

    Jakiej teorii ? Uwazasz, ze wyjazd zagranice raz w roku jest rownoznaczny z codzienna

    jazda po miescie w Polsce i to jeszcze bedac tutaj ponad prawem ? Niestety, tacy
    goscie co zatruwaja kierowcom zycie, musza sie teraz liczyc, ze wsiadajac do auta sa
    non-stop na widelcu reporterow i dziennikarzy. Jak widac nawet wtedy daja dupy.
    Swiadczy to o arogancji i rozpasaniu, twoja obrona na nic sie nie zda.

    > No fakt, miałbyś inny problem, a tu nie ma kogo pozwać...

    Nie ja, tylko twoi idole :)

    > Spoko, czytaj co lubisz. Takich ludzi trochę jest.

    ROTFL, troche. Czytam co lubie. W fakcie zawsze patrze po tagach: tusk, nowak,
    fotoradar itp..i swietnie sie bawie. Przy nastepnym wyskoku na pewno dam ci znac.
    Bedziesz mogl ponarzekac na zdjecia :)

    oczyl-predkosc-Nowak-sprostowanie-albo-sad

    > Tobie się zawali. Mnie tam rybka. Możesz się teraz podniecać kolejną
    > sprawą.

    Nastepny ktoremu to wisi, ale komentuje. Przeciez oni w ogole sie nie przejmuja :) Ja

    wiem, przykro tak sie skompromitowac..

    > Nic dziwnego. Napisałem wcześniej, że takich ludzi trochę jest.

    Beznadziejnie probujesz celowo umniejszac. Te troche to potezne medium z 370tys
    sprzedanych egzeplarzy, potem SE i GW z ponad 2x mniejsza sprzedaza.

    > plotki czy inne kozaczki też mają popularność.

    Jakie kozaczki ? Hoho cicha woda....:)

    > LOL - ależ ja naprawdę nie mam takiej potrzeby i jak wcześniej
    > o tym napisałem, raczej w Fakcie nie będziesz mógł zweryfikować
    > moich umiejętności (o których była mowa) - zresztą nie tylko moich.

    Dal bys rade, przeciez ty sie odnajdujesz we wszystkim. Tyko potrzebe to musza miec
    oni a nie ty.

> [...]
    > Fakt o tym napisał". No, skoro *pedofil* jest dla ciebie kimś, ponieważ
    > coś tam o nim napisali, to ja dziękuję bardzo :)

    Przede wsystkim swiadczy to o tym, ze dla nich pedofil jest wazniejszy od ciebie. :)
    Bylo duzo pedofili, ktorzy byli "kims" np. Jimmy Savile, Daniel Carleton Gajdusek...

    sz.

  • 39. Data: 2013-02-15 18:55:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-15 16:53, szufla pisze:
    (...)

    > Przede wsystkim swiadczy to o tym, ze dla nich pedofil jest wazniejszy
    > od ciebie. :)

    Cóż, skoro grupa regularnych czytelników (do której się zaliczasz, co
    sam tutaj przedstawiłeś) potrzebuje tylko jakiejś gównianej sensacji,
    to ja bardzo się cieszę, że jestem poza kręgiem ich zainteresowań.

    > Bylo duzo pedofili, ktorzy byli "kims" np. Jimmy Savile, Daniel Carleton
    > Gajdusek...

    No pewnie, zapewne w temacie "Dandiego" przytoczysz jakieś 'fakty'
    z Faktu, że był "kimś"... A tak - miał podobno kontakt z duchami :>

  • 40. Data: 2013-02-15 19:14:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >napiszę, że takie wnioskowanie jest zwyczajnie głupie. Tyle, że nie
    >o tym była mowa - czytaj: nie odwracaj kota ogonem.

    Tym niemniej ty jeden wyraziles watpliwosci co do wiarygodnosci,
    jakby to ze premier (lub jego kierowca) lamiacy przepisy byl czyms
    dziwnym :-)

    >Poszukaj sobie - jak napisałem "Nie pamiętam czy to Fakt go
    >przyłapał".

    Znaczy sie mam poszukac jak Fakt go przylapal, a jak sie nie uda, to
    poszukac jak nie Fakt go przylapal ?

    No dobra, znalazlem
    http://www.fakt.pl/Komendant-strazy-miejskiej-lamie-
    przepisy-Komendant-strazy-miejskiej-przekracza-predk
    osc-Jak-jezdzi-straz-miejska-,artykuly,191084,1.html

    Ale filmu nie ma, tylko zdjecia wyrwane z kontekstu :-)

    J.