  • 41. Data: 2013-02-15 19:57:14
    Temat: Re: Naczelny hipokryta :)
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ale filmu nie ma, tylko zdjecia wyrwane z kontekstu :-)

    Jakis powod jest, dlaczego fakt nie pokazuje filmow. Moze to jest jakas
    psychozagrywka
    wobec ofiar albo co innego ?:)
    Mysle, ze dopiero na zyczenie w sadzie, bo trudno uwierzyc, zeby w dobie kamer HD,
    ktos im cykal co chwile zdjecie :)
    Obroncy rozpasanej wladzy dobrze o tym wiedza, tylko udaja idiotow. Chociaz kto wie
    ?:)
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/komorowski-
    pedzil-140-km-h-po-warszawie,79866.html

    sz.

  • 42. Data: 2013-02-15 20:05:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-15 19:14, J.F pisze:
    (...)
    > Tym niemniej ty jeden wyraziles watpliwosci co do wiarygodnosci,
    > jakby to ze premier (lub jego kierowca) lamiacy przepisy byl czyms
    > dziwnym :-)

    Widzę, że masz parcie na trollowanie - nie, nie ja jeden i nie
    "wyraziłem wątpliwości co do wiarygodności, jakby to ze premier (lub
    jego kierowca) lamiacy przepisy byl czyms dziwnym :-) ".
    Gdybyś miał słabą pamięć to przypomnę:
    <cite>

    > jak to rudy klamca powiedzial chwile temu o brzozie ...
    > ZALEZY KTO MIERZY.
    > i dalej do koryta...

    LOL - 'fakt' na podstawie zdjęcia jakiegoś licznika z Faktu.
    </cite>

    No, zrobię zdjęcie swojego licznika i wyślę na komendę to zdjęcie
    + parę twoich z miasta jako dowód na ... :)

    > No dobra, znalazlem
    > http://www.fakt.pl/Komendant-strazy-miejskiej-lamie-
    przepisy-Komendant-strazy-miejskiej-przekracza-predk
    osc-Jak-jezdzi-straz-miejska-,artykuly,191084,1.html

    > Ale filmu nie ma, tylko zdjecia wyrwane z kontekstu :-)

    Aaaa raczej nie ten. Coś bym słyszał o utracie stanowiska przez
    stołecznego komendanta SM i to nie z Faktu.

  • 43. Data: 2013-02-15 20:58:11
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Cóż, skoro grupa regularnych czytelników (do której się zaliczasz, co
    > sam tutaj przedstawiłeś) potrzebuje tylko jakiejś gównianej sensacji,

    Udzielasz sie na temat gownianej sensacji ? Rozczarowujesz mnie :)
    Chyba jednak zabolalo.

    > to ja bardzo się cieszę, że jestem poza kręgiem ich zainteresowań.

    Nie zauwazylem.

    > No pewnie, zapewne w temacie "Dandiego" przytoczysz jakieś 'fakty'
    > z Faktu, że był "kimś"... A tak - miał podobno kontakt z duchami :>

    Cokolwiek by o nim nie napisali, czy to oznacza, ze byl "nikim" ?

    Przeciez dla ciebie z zalozenia pedofil jest czy byl "nikim". Zapomniales tylko o
    takim, ktory dostal nagrode Nobla.
    Nie kompromituj sie wiecej.

    sz.

  • 44. Data: 2013-02-15 21:01:20
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Zauwazylem.

  • 45. Data: 2013-02-15 21:08:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)

  • 46. Data: 2013-02-15 21:15:30
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nic dziwnego, w Fakcie o tym nie napisali i pewnie nie napiszą :)

    Chyba nie doczytales jednego postu wyslanego kilka minut wczesniej.
    Ach ten brak argumentow i osobiste wycieczki, tak to bylo ?
    Wybacz za szczerosc, ale cienki jestes jak dupa weza :/

    sz.

  • 47. Data: 2013-02-15 21:44:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-15 21:15, szufla pisze:

    > Chyba nie doczytales jednego postu wyslanego kilka minut wczesniej.

    A było w nim coś merytorycznego, czy też wartościowego? Zresztą
    czy usenet to tcp, bądź sms z potwierdzeniem?

    > Ach ten brak argumentow i osobiste wycieczki, tak to bylo ?

    A tak, cały czas prezentujesz tę linię. Zasadniczo w każdej
    dyskusji. Cytaty sobie daruję - każdy znajdzie bez trudu.

    W tym wątku sam deklarujesz, że Fakt czytasz i doszukujesz
    się tam różnych rzeczy, a tu nagle potwierdzenie tego nie pasuje?
    Normalnie banan na twarzy :)

    > Wybacz za szczerosc, ale cienki jestes jak dupa weza :/

    Szczerość w ustach trolla? Nie, takie rzeczy się nie zdarzają
    - to najwyżej kolejna próba prowokacji i kiepskiej erystyki.
    Ja przynajmniej umiem konfigurować KF, poprawnie cytować
    i nie śledzę z wypiekami na twarzy lektury dla wybranych,
    nazywanej Faktem :) (tych innych wymienionych przez ciebie
    jak SE i GW również)

  • 48. Data: 2013-02-15 22:40:33
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A było w nim coś merytorycznego, czy też wartościowego?

    Wystarczajaco bylo, zebys nie pisal pozniej glupot.

    > Zresztą czy usenet to tcp, bądź sms z potwierdzeniem?

    W dzisiejszych czasach jak najbardziej, chyba ze mieszkasz w bangladeszu.

    > A tak, cały czas prezentujesz tę linię. Zasadniczo w każdej
    > dyskusji. Cytaty sobie daruję - każdy znajdzie bez trudu.

    A tak, zasadniczo w dyskusji z toba. Z tego co zauwazylem to wiekszosc prezentuje te
    linie w dyskusji z toba. Masz cos na usprawiedliwienie ?

    > W tym wątku sam deklarujesz, że Fakt czytasz i doszukujesz
    > się tam różnych rzeczy, a tu nagle potwierdzenie tego nie pasuje?
    > Normalnie banan na twarzy :)

    Gdzie, co, jakie i czego potwierdzenie ?
    Znowu cos konfabulujesz.

    > Szczerość w ustach trolla? Nie, takie rzeczy się nie zdarzają
    > - to najwyżej kolejna próba prowokacji i kiepskiej erystyki.

    LOL. Przeciez wiekszego trolla od ciebie tutaj nie ma, kazdy to przyzna :)

    > Ja przynajmniej umiem konfigurować KF, poprawnie cytować

    No i jeszcze stawiasz polskie znaki :)
    To przynajmniej, to za malo, zeby sie nie kompromitowac nawet na temat pedofili :)
    Nastepnym razem sie doksztalc.

    > i nie śledzę z wypiekami na twarzy lektury dla wybranych,
    > nazywanej Faktem :) (tych innych wymienionych przez ciebie
    > jak SE i GW również)

    Tak, tak tych wybranych jest "troche". To ta moja erystyka ROTFL.

    sz.

  • 49. Data: 2013-02-15 23:30:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello szufla,

    Friday, February 15, 2013, 7:57:14 PM, you wrote:

> [...]
    > ktos im cykal co chwile zdjecie :)
    > Obroncy rozpasanej wladzy dobrze o tym wiedza, tylko udaja idiotow. Chociaz kto wie

    Suchar sprzed 4 lat.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 50. Data: 2013-02-15 23:40:59
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    pedzil-140-km-h-po-warszawie,79866.html

    > Suchar sprzed 4 lat.

    Wcale tego nie kryje, tylko tu film jest dostepny.

    Jednak najbardziej rozp... mnie ten tekst:

    "Wiem, ze moi kierowcy i innych samochodów rzadowych i sejmowych wiedza gdzie sa
    radary i bardzo pilnuja tego, zeby w tych miejscach predkosci nie przekraczac w
    sposób
    szczególny. "

    "Fotoradar dziala w sposób bezwzgledny. Nie patrzy na range osoby i jest mozliwosc
    karania - argumentuje Komorowski. "

    "Bronislaw Komorowski mówil wtedy, ze brawurowa jazda Kurskiego powinna stac sie
    pretekstem do ponownej debaty na temat poselskich immunitetów. - Ta sprawa przywróci
    dyskusje na temat immunitetu poselskiego, jego ograniczenia, tak, aby nie chronil w
    sytuacjach nie majacych nic wspólnego z polityka - powiedzial marszalek."

    To bylo 4 lata temu :) K... nic sie nie zmienilo, dalej jezdza jak chca i maja
    wszystko w dupie.

    sz.