  • Data: 2020-05-28 13:52:01
    Temat: Re: Nagły atak spawacza
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-05-28 o 11:18 +0100, K napisał:
    > Ja zdjecia trzymam na prywatnym serwerze Nextcloud (5TB) postawionym
    > u ojca/brata w firmie w Polsce, wszystko raz na tydzien sie backupuje
    > na dyski podlaczone do RaspberryPi u mnie w domu w UK

    Też mam podobny system, ale to wymaga pilnowania i bieżącego opłacania.
    Mój przykład z setkami CD-R sprzed 20 lat jest zupełnie innej natury:
    "wypal i zapomnij, a po 20 latach odnajdź i się uciesz że dalej działa".

    >. Kiedys (lata 1998-2005) maniakalnie wszystkie mp3 i divixy wypalalem na cd/dvd i
    > uroslo mi to do ilosci w setkach.

    No to zupełnie jak ja.

    > Pozbylem sie tego jak sie wyprowadzalem w 2008 od rodzicow.

    Przez ostatnie 25 lat przeprowadzałem się jakieś 10 razy. Akurat teczka
    z płytami CD zawsze załapała się na transport, aczkolwiek przy
    pierwszej przeprowadzce nastąpiła spora redukcja materiału, no i
    wszystkie nośniki zamiast leżeć w dwumetrowej wieży w osobnych
    pudełeczkach, wylądowały w jednym wspólnym klaserze. Ale przetrwały te
    20 lat... Zresztą dalej leżą w tej samej teczce, tylko zabrałem się za
    powolną wymienię jej zawartości na blueray.

    Mateusz