  • 1. Data: 2020-05-26 20:51:51
    Temat: Nagły atak spawacza
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://youtu.be/vUHwzzfMhgI

    https://radioszczecin.pl/1,406389,karambol-na-pogodn
    ie-przystanek-zdemolowany-zdje

  • 2. Data: 2020-05-26 22:00:03
    Temat: Re: Nagły atak spawacza
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.05.2020 o 20:51, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > https://youtu.be/vUHwzzfMhgI
    >

    > https://radioszczecin.pl/1,406389,karambol-na-pogodn
    ie-przystanek-zdemolowany-zdje

    Nie no. Przecież jechal najwyżej stówkę. Autobusiarz powinien się
    spodziewać nawet jadącego 140 a nie wjeżdzać na pałę, bo ma
    pierwszeństwo. A nie wróć...

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-05-26 23:12:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-26 o 20:51, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > https://youtu.be/vUHwzzfMhgI
    >

    > https://radioszczecin.pl/1,406389,karambol-na-pogodn
    ie-przystanek-zdemolowany-zdje

    Czyli kolejny co to 'jeżdżę szybko i bezpiecznie' :)

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2020-05-27 10:06:56
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/05/2020 19:51, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > https://youtu.be/vUHwzzfMhgI
    >

    > https://radioszczecin.pl/1,406389,karambol-na-pogodn
    ie-przystanek-zdemolowany-zdje

    A ta kamerka to VHS?

  • 5. Data: 2020-05-27 12:01:46
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 27.05.2020 o 10:06, K pisze:

    > A ta kamerka to VHS?

    No właśnie jakoś dziwnie się teraz prezentuje 720p. Odnoszę wrażenie, że
    pierwsze DivX'y ~360p były dużo wyraźniejsze...

  • 6. Data: 2020-05-27 13:46:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może niedowidzę:
    Jasne światła co mu się zapaliły z tyłu po pierwszym wyprzedzaniu to co to było?

    -----

  • 7. Data: 2020-05-27 14:43:47
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-27 o 12:01 +0200, zhbick napisał:
    > No właśnie jakoś dziwnie się teraz prezentuje 720p. Odnoszę wrażenie,
    > że pierwsze DivX'y ~360p były dużo wyraźniejsze...

    Były. Bo oglądaliśmy je na ekranach 15".

    Ostatnio odkopałem kilka CD które nagrałem 20 lat temu. Zdziwiłem się,
    bo większość działała (poza tymi markowanymi jako "Quixo", ale tych
    miałem bardzo niewiele). Potem zdziwiłem się drugi raz, bo patrzę a tam
    divx w jakimś 360x244... I ja to kiedyś oglądałem z zachwytem.

    Mateusz

  • 8. Data: 2020-05-27 15:46:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-27 o 13:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > Może niedowidzę:
    > Jasne światła co mu się zapaliły z tyłu po pierwszym wyprzedzaniu to co
    > to było?
    >

    > -----

    Stopy. Można poznać po tym, że zapala się trzecie światło nad tylnym
    oknem. Prawdopodobnie tania kamerka to nagrywała.

  • 9. Data: 2020-05-27 16:17:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Widzę tak białe jak cofania ;-)

    -----

  • 10. Data: 2020-05-27 21:41:15
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Wygląda na mai 70 pro ale czemu tylko 720p to zagadka. YouTube dołożył swoje i efekt
    jest kiepski.