  • Data: 2020-05-28 13:51:09
    Temat: Re: Nagły atak spawacza
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-05-28 o 12:39 +0200, J.F. napisał:
    > dziwne troche ... znowu jakies wyschniete elektrolity, czy eeprom
    > padl ?

    Nie wnikałem w przyczyny, bo to puste dyski były więc trafiły na
    elektrozłom. Miałem takich ze 3 - jeden w ogóle się nie zgłaszał, jeden
    się zgłaszał w BIOS ale nie dał się w ogóle odczytać (choć coś tam się
    niby kręciło), a trzeci miał wysyp bad blocków.

    > No wlasnie - a dyskietki to w czym odczytac, szczegolnie 5.25 ?

    Jak to jak - w stacji 5.25" :)
    Mam takich dwie albo trzy jeszcze w szafie, z czego jedna jeszcze
    zupełnie sprawna (tzn. była sprawna jak sprawdzałem ostatnim razem ze
    dwa lata temu, przy okazji odświeżania mojego 286).

    Mateusz