  • Data: 2019-07-31 13:54:34
    Temat: Re: "Najbardziej imponujący kod, jaki widziałem"
    Od: Borneq <b...@a...hidden.p> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.07.2019 o 12:32, Roman Tyczka pisze:
    > To jeśli chodzi o assembler to w latach dziewięćdziesiątych powstał program
    > muzyczny typu tracker o nazwie DigiBooster. Był to najbardziej zaawansowany
    > tracker na Amigę, a było ich wtedy wiele. Napisany przez dwóch braci z
    > Wrocławia. Kawał dobrego softu, np. Amiga hardwarowo miała 4 kanały
    > dżwiękowe, a DigiBooster pozwalał pracować na 128 kanałach, co było
    > ewenementem w tego typu sofcie.
    >
    > Obecnie odkupiony i przepisany już na C.
    >
    > http://www.digibooster.de/en/gallery.php

    Stare dzieje, gdy marzeniem był ZxSpectrum z interpreterem Basicem, i w
    Bajtku był opisany ToBoS (https://pl.wikipedia.org/wiki/ToBoS-FP)
    kompilator Basica do kodu maszynowego.
    Duże wrażenie przykład wzoru na sinusa, gdzie zastosowano wielomiany
    Czebyszewa, podczas gdy w Basicu był wyliczany ogólną metodą - szeregiem
    z silniami,