eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNajbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma › Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
  • X-Received: by 2002:a25:fc16:: with SMTP id v22mr39376237ybd.108.1555325676742; Mon,
    15 Apr 2019 03:54:36 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:fc16:: with SMTP id v22mr39376237ybd.108.1555325676742; Mon,
    15 Apr 2019 03:54:36 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!t9no6642990qtn.0!news-out.google.com!i54ni3
    888qte.0!nntp.google.com!t9no6642986qtn.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
    .googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 15 Apr 2019 03:54:36 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <q91kmc$rdr$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.157.187.106;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 62.157.187.106
    References: <5cb1dd24$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <q91kmc$rdr$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Mon, 15 Apr 2019 10:54:37 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654519
    [ ukryj nagłówki ]

    --Mam nadzieję, że przyszłość nie jest aż tak czarna.

    przyszlosc jest zielona :-)

    https://www.welt.de/motor/news/article167674796/Was-
    ist-Euro-6d-TEMP.html

    RDE-Messungen haben offenbart, dass viele aktuell am Markt befindliche
    Euro-6-Fahrzeuge weit mehr als das Doppelte der eigentlich zulässigen Stickoxide
    emittieren.

    wyniki w realu wykazaly ze auta z Euro 6 emituja ponad dwukrotnie tego co dozwolone
    :-) czyli szanse ze E6d w trybie RDE spelni wymagania sa niewielkie

    Wie Thomas Koch, Professor am Karlsruher Institut für Technologie (KIT) in einem
    Interview mit der Helmholtz Gesellschaft erläuterte, ist eine Reinigung mit Harnstoff
    erst ab 180 bis 200 Grad wirkungsvoll. Bei vielen Fahrzeugen der ersten
    Euro-6-Generation verhinderte eine der Effizienz zuträgliche niedrige
    Abgastemperatur-Strategie diesen optimalen Reinigungsprozess.

    profesor wyjasnia ze pierwsza generacja Euro 6 ma po prostu za niska temperature
    spalin aby efektywnie oczyscic spaliny, efekt latwy do przewidzenia ... jak dla mnie
    sa w czarnej dupie :-)











Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: