  • Data: 2019-04-15 16:20:25
    Temat: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 kwietnia 2019 12:00:00 UTC-5 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > ROTFL
    > Wiesz ze nie pytałem czy tobie indywidualnie pomaga tylko jak wypadają w
    > tym temacie statystyki...

    W temacie statystyki to chyba widzialem tylko dwie zajawki z Polski.
    Jedna to artykul publikowany przez komende gdzie jakas kobita napisala ze pomaga ale
    zadnych zrodel nie dala.

    Drugi to artykul gdzie jakies zrodla byly (do statystyk policyjnych) ale tak slaby ze
    nawet tu na grupie nikt go nie potraktowal powaznie.

    A tytejsze grupowe dywagacje skonczyly sie na tym ze wg jednych cos tam pomoglo, wg
    drugich nie pomoglo.
    I obie strony w sumie racje mialy. W efekcie moje zdanie jest takie ze nie pomoglo.

    Dodam ze gdyby zrobic to z glowa to pewnie by pomoglo bardziej, znaczy sie swiatla
    dzienne powinny swiecic rowniez na boki i powinny byc zamocowane wyzej niz aktualnie.

    Ale i wtedy roznica taka ze w praktyce niemierzalna.

    Austryjacy sie wycofali. Niemcy wogole nie wprowadzili nakazu.

    Pozytek z tego nakazu dla mnie jest jeden: Moge wygodnie i precyzyjnie powiedziec czy
    ktos ma odrobine myslenia krytycznego przez zapytanie sie o zdanie na temat
    swiecenia.