eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNajbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma › Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!eternal-september.or
    g!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-m
    ail
    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
    Date: Tue, 16 Apr 2019 06:23:26 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 44
    Message-ID: <q93osp$u4f$1@dont-email.me>
    References: <5cb1dd24$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5cb2229d$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...com>
    <5cb29d64$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5cb371b8$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 16 Apr 2019 05:23:37 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="34fb821996746f9b08423612c3217f63";
    logging-data="30863";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+gDL+4kdcFL8TfHH9d49lC"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    Cancel-Lock: sha1:VIRCxA11m1DQARHRZrTczZMLGKU=
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654581
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.04.2019 o 05:59, Budzik pisze:
    >
    >>
    >> Zyskuje się na sprawności. Silnik nie musi napędzać bezpośrednio kół
    >> ale może ładować baterie silnika elektrycznego, które są buforem
    >> pozwalających optymalizować zakres pracy silnika spalinowego.
    >>
    > mowisz ze dodanie kolejnego elelemtu który nie ma sprawnosci 100% podnosi
    > sprawnosc całego układu?
    > Hmm...

    jeśli w danym zakresie obrotów zastąpimy coś o sprawności 30% na coś o
    sprawności 80% to lepiej być powinno...

    > Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale przeciez hybryda nie działa tak, ze
    > spalinowy silnik ładuje tylko aku, on takze napedza koła...

    większość (wyjątkiem jest chyba BMW i3 range extender czy jakoś tak)

    >
    >> Ponadto silnik spalinowy w hybrydzie jest znacznie prostszy, mniej
    >> wysilony (np. 1.5 w Yarisie ma 74 KM), mniej awaryjny.
    >>
    > Czyli doszlismy do wniosku ze wysilanie silników i obudowywanie ich
    > dziesiatkami dodatkowych czesci nie ma sensu? Wow... :)
    >
    >> Mnie to zachęca. Postanowiłem, że następny mój samochód to będzie
    >> hybryda. Nie zamierzam Was na siłę przekonywać.

    a mnie zachęca przyspieszenie, ale na dzień dzisiejszy niewiele hybryd
    ma sensowne (lepsze niż 100-konny diesel), przynajmniej na papierze, bo
    nie jeździłem

    >>
    > Na siłe to nie. Ale ja cały czas szukam merytorycznych argumentów.

    ja dla siebie znalazłem, ale to bardzo specyficzne warunki, zaczynając
    od tego, że dużą część moich tras mogę pokonać taką hybrydą tylko (lub
    prawie tylko) na prądzie..
    --
    Pozdrawiam
    Lukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: