-
Data: 2019-04-16 18:48:35
Temat: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5cb600fa$0$508$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2019-04-16 o 17:20, J.F. pisze:
> Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
>>> To naprawdę nic trudnego wyłapać eksperymentalnie dodatkowe stałe
>>> obciążenie rzędu 100W.
>
>> Zaprezentuj ten eksperyment :-)
>Służę.
>Współczesne samochody podają chwilowe zużycie paliwa mierząc ilość
>wtryśnięć paliwa do cylindrów. Wiedzą bardzo dokładnie, ile tego
>paliwa zużyły. Na potrzeby "komputerów pokładowych" zaokrąglają ten
>pomiar, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby odczytywać niezwykle
>dokładnie, ile paliwa zużyto. Różnicę rzędu szklanki na tysiąc
>kilometrów wykryją z łatwością.
Mam taki komputer.
Nic z tego nie wynika, bo skacza te pomiary.
Spalanie srednie za kazdym tankowaniem inne, rozbieznosc zuzycia w/g
komputera i dystrybutora tak +/- litr, czasem dwa,
na wolnych obrotach chwilowe tez skacze.
>Ktoś podał wcześniej, że zużycie paliwa można oszacować na 1 litr na
>1 kWh. W zaokrągleniu to 10 godzin pracy samochodu z włączonymi
>światłami. Powinno wyjść około 100 ml na godzinę na same światła.
Ja bym oszacowal na 0.05l/h i juz mamy problem.
>Trzeba by się podłączyć z jakimś sprzętem diagnostycznym, który
>potrafi odczytać, ile wtryśnięć paliwa dokonuje samochód - i gotowe.
Do roboty - stowa czeka :-P
>A potem: hamownia przez godzinę ze światłami, drugą godzinę bez
>świateł.
Moze byc na wolnych obrotach.
Niby powinno byc latwiej, bo spalanie silnika male.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.19 18:59 Budzik
- 16.04.19 18:59 Budzik
- 16.04.19 18:59 Budzik
- 16.04.19 19:20 RadoslawF
- 16.04.19 19:57 J.F.
- 16.04.19 20:09 T.
- 16.04.19 21:26 RadoslawF
- 16.04.19 21:48 kk
- 16.04.19 22:08 Poldek
- 16.04.19 22:53 Zenek Kapelinder
- 16.04.19 22:55 Zenek Kapelinder
- 16.04.19 22:59 Zenek Kapelinder
- 16.04.19 23:08 Zenek Kapelinder
- 17.04.19 00:12 RadoslawF
- 17.04.19 01:17 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=