  • 61. Data: 2010-01-03 00:11:33
    Temat: Re: Najdramatyczniejszy moment sezonu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2 Sty, 22:28, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > A dla mnie jest dziwne ze w topowym moto Yamy pada silnik po 50 kkm.
    > Szczerze mowiac jesli nie wystapila tam jakas wada fabryczna to wydaje sie
    > wrecz niemozliwe. No chyba ze dobral sie do niega jakis domorosly tuner -
    > taki pan henio ze srubstakiem. Albo moto bylo krecone i ma 150 kkm.
    > Jesli byla by to norma to byloby o tym glosno jak n.p. o panewkach w
    > zygzaku, a nie jest.
    > Stad moje podejrzenie ze zakatowales.
    > Czy cos w moim rozumowaniu jest nie tak ???

    A jednak Yama chyba nie jest taka piękna. Tak na szybko znalazłem coś
    takiego:
    http://www.cylinders.co.za/content/repairs-yamaha-r1
    -and-r6-nikasil-blocks

    A może przyczyna jest gdzie indziej - może po prostu ten egzemplarz
    ktoś źle dotarł?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 62. Data: 2010-01-03 06:12:18
    Temat: Re: Najdramatyczniejszy moment sezonu [OT]
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "AZ"

[...]

    Ale troche sie musiales naszukac zeby dotrzec az do South Africa :)
    i te masowo padajace R1 i R6 to tam do naprawy wysylaja???

    Byc moze zle dotarcie - byc moze zbyt czeste tzw. "zloty" na ktorych czasem
    nawet zwykle rozsadnym ludziom zdarza sie zaszalec i moto umarlo. Nie wiem -
    za to wiem ze to nie pierwsze moto zepsute przez kolege Piotrusia.
    I tyle.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 63. Data: 2010-01-03 15:08:49
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Ja doczytalem ze mu nikasil (czy czym tam innym pokrywaja cylindry w
    > jamaszach) zlazl.

    Ja zrozumialem, ze tloki sie tym pokrywa, bo byly przezarte byly?

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 64. Data: 2010-01-03 15:15:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus pisze:

    > A dla mnie jest dziwne ze w topowym moto Yamy pada silnik po 50 kkm.

    A mnie to jakos nie dziwi. Wyzylowane na maksa silniki zrobione z
    najlzejszych materialow musza pasc. Fizyki nie oszukasz. A osobiscie
    znam cztery R1 roznych rocznikow w ktorych padly silniki. W trzech padla
    panewka korbowodowa, w jednej urwal sie lancuch rozrzadu i zrobil
    masakre w bloku.
    W sumie malo sie slyszy o padnietych silnikach w tych moto bo predzej
    laduja na drzewie, w rowie albo pod ciezarowka niz dozywaja przebiegow
    powodujacych smierc silnika.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 65. Data: 2010-01-03 17:27:32
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > znam cztery R1 roznych rocznikow w ktorych padly silniki. W trzech
    > padla panewka korbowodowa, w jednej urwal sie lancuch rozrzadu i

    To dokładnie tak jak z nowymi turbodieslami. Padają, bo paść
    muszą/mają - producenci na to liczą.
    A ponieważ to oni to projektują, mają tego pełną świadomość - w końcu
    komuś trzeba sprzedać nowy.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 66. Data: 2010-01-03 17:38:49
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" napisał w wiadomości

    > Ja zrozumialem, ze tloki sie tym pokrywa, bo byly przezarte byly?

    Tak, pokrywa się nikasilem.
    Wzięło się to z crossów, gdzie ten zabieg wykonuje się nawet po
    starciu oryginalnej warstwy. Zresztą w innych też się da, po prostu
    singiel częściej się ogląda rozebranym. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 67. Data: 2010-01-03 17:46:46
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-03 18:38:49 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > Tak, pokrywa się nikasilem.
    > Wzięło się to z crossów,

    Masz jakieś źródełka na wsparcie tych nikasilowych tłoków?

    de Fresz

  • 68. Data: 2010-01-03 18:07:17
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości

    > Masz jakieś źródełka na wsparcie tych nikasilowych tłoków?

    Nie, czytając "tłoki" widziałem "cylindry".
    Mówisz "partia" myślisz "lenin", tak to działa.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 69. Data: 2010-01-04 11:16:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-04, Kefir <k...@r...pl> wrote:

    > Przyznaje sie do falstartu.

    Swiat sie konczy, precle potrafia sie jednak przyznac do bledu...

    ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200