    From: Ślązak <s...@k...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Namiar na handlowca Netii
    Date: Fri, 20 Feb 2009 22:09:52 +0100

    Użyszkodnik Przemyslaw Frasunek napisał:
    > Szukam namiaru na sensownego handlowca Netii. Trzykrotnie do nich
    > wysyłałem już zapytanie ofertowe z formularza WWW i za pierwszym razem
    > nie dostałem w ogóle odpowiedzi, za drugim razem zadzwoniła pani,
    > która zaoferowała mi usługi dla domu, a za trzecim razem dostałem
    > ofertę 100 zł za 1M - zupełnie nierynkową, bo interesuje mnie pasmo
    > 100-110 Mbit/s bez TPNET, a światłowod Netii przechodzi koło mojej
    > szafy.

    Musisz z tą Netią? Mam u siebie klienta z kolokacją gratów, który chciał
    sobie odebrać kawałek łącza od Netii. Netia ma przełącznicę światłowodową w
    szafie obok. Łącze jest aktywne, bo lecą tam nasze transmisje, są wolne
    porty na przełączniku. Klient czwarty miesiąc czeka na warunki podłączenia,
    badają bowiem podobno 'jaką inwestycję trzeba wykonać'.
    Ja onegdajszą randkę z Netią w temacie upstream wspominam jako paskudztwo
    nie dające się jeść: awarie po kilka dni (6 dni w jakiś długi weekend leżała
    sesja), tragiczne transfery via zagranica, wtedy jeszcze problemy z
    zatkanymi portami w WIX i takie tam. Ogólnie uryna.

    --
    Ślązak