  • 1. Data: 2009-02-20 17:15:20
    Temat: Namiar na handlowca Netii
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Szukam namiaru na sensownego handlowca Netii. Trzykrotnie do nich
    wysyłałem już zapytanie ofertowe z formularza WWW i za pierwszym razem
    nie dostałem w ogóle odpowiedzi, za drugim razem zadzwoniła pani,
    która zaoferowała mi usługi dla domu, a za trzecim razem dostałem
    ofertę 100 zł za 1M - zupełnie nierynkową, bo interesuje mnie pasmo
    100-110 Mbit/s bez TPNET, a światłowod Netii przechodzi koło mojej
    szafy.

    Pomożecie?

  • 2. Data: 2009-02-20 18:56:58
    Temat: Re: Namiar na handlowca Netii
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:
> [...]
    > ofertę 100 zł za 1M - zupełnie nierynkową, bo interesuje mnie pasmo
    > 100-110 Mbit/s bez TPNET, a światłowod Netii przechodzi koło mojej

    daruj sobie lepiej... od kilku miesięcy się nie mogę dodzwonić w jednej
    sprawie... Zasypali ich jakimiś piedołami i nie mają czasu na konkrety.

    Marcin

  • 3. Data: 2009-02-20 19:17:42
    Od: "k." <n...@s...net>

> [...]
    > ofertę 100 zł za 1M - zupełnie nierynkową, bo interesuje mnie pasmo
    > 100-110 Mbit/s bez TPNET, a światłowod Netii przechodzi koło mojej

    No to ich olej - mają priorytety DSL i WLR a nie jakieś drobne 100 Mbps :)

    --
    Pozdr,
    K.

  • 4. Data: 2009-02-20 21:09:52
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Przemyslaw Frasunek napisał:
> [...]
    > ofertę 100 zł za 1M - zupełnie nierynkową, bo interesuje mnie pasmo
    > 100-110 Mbit/s bez TPNET, a światłowod Netii przechodzi koło mojej

    Musisz z tą Netią? Mam u siebie klienta z kolokacją gratów, który chciał
    sobie odebrać kawałek łącza od Netii. Netia ma przełącznicę światłowodową w
    szafie obok. Łącze jest aktywne, bo lecą tam nasze transmisje, są wolne
    porty na przełączniku. Klient czwarty miesiąc czeka na warunki podłączenia,
    badają bowiem podobno 'jaką inwestycję trzeba wykonać'.
    Ja onegdajszą randkę z Netią w temacie upstream wspominam jako paskudztwo
    nie dające się jeść: awarie po kilka dni (6 dni w jakiś długi weekend leżała
    sesja), tragiczne transfery via zagranica, wtedy jeszcze problemy z
    zatkanymi portami w WIX i takie tam. Ogólnie uryna.

    --
    Ślązak

  • 5. Data: 2009-02-20 21:38:01
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    Ślązak wrote:
> [...]
    > weekend leżała sesja), tragiczne transfery via zagranica, wtedy jeszcze
    > problemy z zatkanymi portami w WIX i takie tam. Ogólnie uryna.

    To normalne, niektóre projekty Netia robi półtora roku i dłużej :)
    Taki urok po prostu - pokochaj albo rzuć.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 6. Data: 2009-02-20 21:45:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Przemyslaw,

    Friday, February 20, 2009, 6:15:20 PM, you wrote:

    > Szukam namiaru na sensownego handlowca Netii.

    Nawet mnie nie drażnij. Od wczoraj usiłuję podpisać umowę na WiMaxa.
    Pacjent dla mnie czasu nie miał. A chodzio o drobną poprawkę w umowie.
    Żenada.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2009-02-20 22:40:21
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    On 20 Lut, 22:09, Ślązak <s...@k...org.pl> wrote:
    > Musisz z tą Netią?

    W mojej (dość specyficznej) lokalizacji tylko Netia ma światłowód.
    Radiolinię mam obecnie, ale STM1 mi się kończy, a nie chcę ponosić
    kosztów zakupu kolejnej. Teoretycznie mogę dobudować kawałek
    światłowodu, ale jednak liczyłem na sensowną ofertę od Netii. Ich
    światłowód przechodzi 1,5 metra od mojej szafy i idzie do BTSa Play'a.
    Możliwości techniczne już potwierdzili. Tylko ta oferta...

  • 8. Data: 2009-02-21 01:10:05
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

> [...]

    > światłowód przechodzi 1,5 metra od mojej szafy i idzie do BTSa Play'a.
    > Możliwości techniczne już potwierdzili. Tylko ta oferta...

    Mam obecnie na tapecie nieco podobny dylemat - 'za chwilę' skończy mi się
    styk do GTS, który w związku z tym proponuje mi zmianę punktu połączenia
    sieci, bo w obecnym jest problem z pasmem. Mimo, że szkło Netii mam w
    szafie, jednak spróbuję pokombinować z dobudowaniem kilkuset metrów kabla.
    Atman dał dobrą ofertę, ale ze względów bezpieczeństwa (za dużo rzeczy
    znajdzie się wtedy w jednym kablu) powinienem to rozegrać inaczej - gdyby
    dojście kablem do nowego styku z GTS okazało się być jakoś nadmiernie
    upierdliwe/drogie - wywieszę radiolinię 400 Mb/s do styku z np. Atmanem, co
    załatwi sprawę na czas jakiś.

    --
    Ślązak

  • 9. Data: 2009-02-23 14:55:06
    Od: o...@g...com

    On 21 Lut, 02:10, Ślązak <s...@k...org.pl> wrote:

> [...]
    > dojście kablem do nowego styku z GTS okazało się być jakoś nadmiernie
    > upierdliwe/drogie - wywieszę radiolinię 400 Mb/s do styku z np. Atmanem, co

    A jaka ofertę dała Ci Netia?

  • 10. Data: 2009-02-23 16:48:30
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik o...@g...com napisał: