    From: Ślązak <s...@k...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Namiar na handlowca Netii
    Date: Sat, 21 Feb 2009 02:10:05 +0100

    Użyszkodnik Przemyslaw Frasunek napisał:

    > W mojej (dość specyficznej) lokalizacji tylko Netia ma światłowód.
    > Radiolinię mam obecnie, ale STM1 mi się kończy, a nie chcę ponosić
    > kosztów zakupu kolejnej. Teoretycznie mogę dobudować kawałek
    > światłowodu, ale jednak liczyłem na sensowną ofertę od Netii. Ich
    > światłowód przechodzi 1,5 metra od mojej szafy i idzie do BTSa Play'a.
    > Możliwości techniczne już potwierdzili. Tylko ta oferta...

    Mam obecnie na tapecie nieco podobny dylemat - 'za chwilę' skończy mi się
    styk do GTS, który w związku z tym proponuje mi zmianę punktu połączenia
    sieci, bo w obecnym jest problem z pasmem. Mimo, że szkło Netii mam w
    szafie, jednak spróbuję pokombinować z dobudowaniem kilkuset metrów kabla.
    Atman dał dobrą ofertę, ale ze względów bezpieczeństwa (za dużo rzeczy
    znajdzie się wtedy w jednym kablu) powinienem to rozegrać inaczej - gdyby
    dojście kablem do nowego styku z GTS okazało się być jakoś nadmiernie
    upierdliwe/drogie - wywieszę radiolinię 400 Mb/s do styku z np. Atmanem, co
    załatwi sprawę na czas jakiś.

    --
    Ślązak