  • Data: 2019-02-19 13:03:40
    Temat: Re: Napięcie ładowania stałego dla aku NiH?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-18 16:44, Pszemol wrote:

    > Zwykle te baterie padają raz w lecie, w czasie upałów a drugi raz w zimie
    > w czasie mrozów. Czyli sprowadza się do tego, że dwa razy w roku mam
    > upierdliwą synchronizację radia i ustawianie zegarów, co się robi śmieszne,
    > bo zegary atomowe kupiłem głównie w tym celu aby się same przestawiały
    > z czasu letniego na zimowy i spowrotem, bez mojego udziału...
    > Tymczasem zrobiło się śmiesznie, bo mam więcej roboty teraz niż wcześniej.

    A moze wyprobuj narazie baterie litowe? Np. Energizery Lithum, sa AA i
    AAA. Sa bardzo odporne na skrajne temperatury, producent podaje zakres
    od -40 do +60 stopni. W kazdym razie istotna cecha baterii litowych jest
    to ze skutecznie zasilaja w ujemnych temperaturach.
    Jesli to zaokienne gizmo zasilanie podjada dosc oszczednie, to jest tez
    szansa ze na tego typu bateriach popracuje to zauwazalnie dluzej.

    --

    memento lorem ipsum