  • Data: 2017-10-19 23:48:58
    Temat: Re: Naprawa V560
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Mam - nie tylko projekt tego 'multimetru' , pcb ale nawet elementy są 'udawane' ,
    parę bf245a skutecznie udawało dobre, jedne przeciekają, inne daaaaleko poza
    specyfikacją, problem zlokalizowany, zamawiam garść befek do selekcji, z chin
    oczywiście. Wydaje mi się, że od nowości taki był i nikt tego nie sprawdzał ...
    Ścieżka spalenizny oczywiście też była, po padnięciu +/- 15V , pali się prawie
    wszystko, zero zabezpieczeń, pewnie dla 'oszczędności' , nawet rezystory dzielnika
    popłynęły albo też tak były wyprodukowane jak reszta. Jak przyjdzie odpalę go, ale
    chyba tylko po to żeby przerobić na coś sensownego. Mam 3 starsze od v560 , np
    solartron z konca lat 70tych to majstersztyk w porownaniu do v560. Tak czy owak na
    perlowski szmelc się już nie skuszę, nie warto.