    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naprawa chlodnicy
    Date: Tue, 16 Jul 2013 09:40:12 +0000 (UTC)

    On 2013-07-16, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Ty, poszedłeś do profesjonalnego zakładu i za profesjonalną usługę
    > usłyszałeś cenę i się burzysz. Nie wiesz że w większości przypadków
    > płaci się za efekt i jakość a nie za to jak i co zostało zrobione?
    > Ty wiesz jak w pizdę dostanie ten punkt naprawiony w zimie gdy
    > temperatura będzie tego punktu wahać się od powiedzmy od -15 do + 95stC?
    > Jakie tam zajebiste naprężenia będą powstawały? Taki spaw szybko
    > zostanie zweryfikowany.

    A skad Ty wiesz gdzie ja poszedlem i czy jest to profesjonalny zaklad?
    Bajki o naprezeniu na spawie wielkosci 10mm^2 to mozesz sobie dzieciom
    opowiadac.

    > Ja bym zapłacił stówę i do tematu już nie wracał i o nim zapomniał. Ale
    > to ja. Ty zaoszczędzisz 30 no może 50zł i będziesz miał fastrygę która
    > wytrzyma może wieki lub "trzy" dni. Jak trzy dni to zaś demontaż i zaś
    > szukanie
    > lepszego "fachowca" tańszego od stówy. Mnie na takich przyznam się nie
    > stać. Szkoda nerwów, straconego czasu i pieniędzy.

    Tyle, ze ten co zrobi to za 30 zrobi to samo co ten za 100. Roznica bedzie
    taka, ze ten co wzial 30 to wzial tyle ile kosztowala go robota i zeby
    uczciwie zarobil, a drugi wezmie 100 bo mysli, ze na naiwnego trafil.

    > Zdjęcie widziałem. Nie wystarczy położyć gluta w miejscu tylko tej
    > dziurki jak łepek od szpilki? Pojęcia nie masz. Jak to fachowiec
    > wszystko oczyści i przygotuje pod spaw, to dziura powiększy się i to nie
    > źle.
    > To nie jest pęknięcie tylko przetarcie nie małej powierzchni.

    Tak, tak...

    --
    Artur
    ZZR 1200